9 Mayıs 2010 Pazar

Benim Annem

Benim annem hepinizin annesi gibi.
Dünyanın en güzel kadını.
Benim annem; benim kız kardeşim, en iyi arkadaşım, sevgilim, sırdaşım...
Benim annem; üçüncü gözüm, sağduyum, yol göstericim...

Büyük ağabeyim doğduktan sonra, babam başka çocuk istememiş. Ama annem bir kızı olsun istiyormuş. Ben evin üçüncü ve son çocuğu, tek kızıyım.
Annemin nazlısıyım, şımarığıyım.
"İki gözüm bir kızım"ım.
"-İyi ki doğmuşum değil mi anne?
- İyi ki doğmuşsun kızım"ıyım.

Benim annem dünyanın en 'cool' kadını.
En güzel güleni, en güzel bakanı, en güzel susanı...
Dedğim gibi:
Tıpkı sizin anneniz gibi.

Benim annem, benim en büyük idolüm!
Onun gibi iyi bir anne olmak en büyük hayalim..

Bu yazıyı yazarken ağlamış olabilirim.
Bir daha dönüp ne yazmışım diye okuyamayabilirim.
Ama siz benim için üzülmeyin:
Annenizin ellerinden bir kere de benim için öpün!
Ben de gidip annemin yerine anneannemin ellerinden öpeyim:)

candan erçetin & annem | izlesene.com

16 yorum :

  1. tüm annelerimizin anneler günü kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  2. cok duygulandimmm.... annenin anneler gününü kutlarim.. bide candan ercetinin o annem sarkisi insani her zaman cok hüzünlendirir

    YanıtlaSil
  3. Okuyunca acaba yanlismi anladim diyorum..mekani cennet olsun,sevgiler.annanenin anneler günü kutlu olsun...

    YanıtlaSil
  4. Annene, annelerimize sağlıklı uzun ömürler versin allah. Başımızdan eksik etmesin. İnşalllah sana da bir gün anne olmayı nasip etsin :)

    YanıtlaSil
  5. annen den uzaktasın herhalde ne diyelim Allah tez vakitte kavuştursun sizi

    YanıtlaSil
  6. Emin ol tüm anneler günü postları göz yaşları içinde yazıldı:)Bi de tatlısısın annesinin :)Geleceğin annesi,hep evinin kıymetlisi ol,anneler günün kutlu olsun Syhn'cım.Anneciğinin de gününü kutlar öperim canım.

    YanıtlaSil

  7. Stuven, her günleri sevgi dolu geçsin!

    Sena, tşkler cnm.. bu şarkıda benide bi kötü yapar her zmn..

    Butterfly, yok yanlış anlamışsın. annem çok şükür hayatta. sadece çok uzakta :(

    J.Potter, yorumun ilk kısmına da son kısmına da yürekten amin dedim bilesin :)

    Neval, uzağız bir birimize ama az kaldı gelecek, ama günler azaldıkça daha yavaş geçiyor :(

    Ebrulimm, güzel yorumun için çok tşkederim cnm bnm ;)

    YanıtlaSil
  8. bende butun annelerın gununu kutlarım.benım annemde uzakta malesef.ve bu reklamda aglarım ....

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Shyn özür dilerim yanlış anlamışım,en kısa zamanda kavuşmanız dileğimle sağlıklı mutlu nice anneler günü olsun annenin...sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. canım!!!!
    eminim ki annen gibi sende mükemmel bir anne olacaksın...

    YanıtlaSil

  11. Dolunay, ay reklamlarda yetiyor bu gün hblerde de küçük kız çocuğuyla berbaer ağlıyacaktım nerdeyse :(

    Butterfly, olsum cnm, bende öyle bi anlatmışım ki sen ne yapacan:) tşkederim ;)

    Gencbiranne, ne zmn ama :):)
    canımsın!!
    yardımlarını benden esirgemeyeceksin umarm o kutlu gün gelince :)

    YanıtlaSil
  12. Seyhan, beni bile "Bu kız annesini kaybetti de Seda bana söylemeyi mi unuttu?" diye düşündürdün. Allah iyiliğini versin :)

    YanıtlaSil
  13. Ah birtanem çok duydulandım...Ama annenin hayatta olmasına çok sevindim,iyiki açıklama yapmışsın...
    Eminimki sende harkulade bir anne olacaksın,sevgiler....

    YanıtlaSil
  14. Şeyma, ay ama anneler günün hep herkes annesiyleyken ben çok yalnız hissediyorum kendimi hemde bi kaç gün öncesinden bastırıyor bir depresyon. ondan sanırım böyle bir yazı çıktı:) Allah uzun ömürler versin anneciğime ve tüüm annelere...

    Tatesal, çok tşk ederim umarım dediğin gibi olur, sevgiler..

    YanıtlaSil
  15. Syhnım ne güzel yazmışsın,gün gelir inşallah senin kızın da sana yazar böyle güzel,içten hislerini..

    YanıtlaSil
  16. seda abla Seyhan annesini mi kaybetti :)))

    YanıtlaSil

söz sizin...