22 Mart 2010 Pazartesi

Gelelim Mimlere

Nilgün, Kitap kurdum Canan, Dominika, Kızsal şeyler ödül göndermiş bana.
Ödülü teşekkürle kabul ediyorum.
Ödülün gerektirdiklerini daha evvel yerine getirmiştim ;)
Bana ödül gönderen arkadaşlara sıradaki mimleri armağan ediyorum :))))))
**********
Ebrulim, ve Çitlembik kızımızdan gelen "bayıldığımız lezzetler" mimi.

Tekirdağda Köfte... Yediğimiz yerinde adını hatırlayamasamda Türkiye'nin en iyi köftecileri arasında 4. sırada yer aldığını ve lezzetini hatırlıyorum :)

Akyazı da güveçte alabalık... Akyazıda çok şirin yerler var, gideniniz mutlaka vardır o şirin yerlerden biri işte :)

Edirne'de Ciğer... Yine çok mütevazı bi yerdi ama önünde kuyruklar oluşuyordu!

Bursa da İskender... öyle böyle değil tadı damağımda!

İstanbul'a da gelelim değil mi:))
Çömlekte kuru fasulye.. Büyük Çamlıca da, yolunuz düşmezse düşürün :)

Donkin' Donuts! Evde yapılanı sevsemde hiç biri senin yerini tutmuyor..

Listeyi uzatabilirim. Uzatıyım mı? Tamam tamam sustum!

Annemin yaptığı salatalarla listeme son noktayı koyayım;)
**********
Diğer mim ise Taze Kahve'den "O an"

Bu mim için düşünürken aklıma hep dedemli anlarım geldi. O anların ne kadar güzel olduğu bir tarafa bir daha tadamıyacağımız içinde eşsizlerdi. Fotoğraf paylaşıp paylaşmamayı da düşündüm. Böyle bir şey yapmaya gerek yoktu belki ama ben kendime saklamaktan yanayım herhalde.



Sapanca gölü kıyısındayız.
O çay hiç soğumasın, o an hiç bitmesin isterdim işte..
Seni çok özledim yol arkadaşım...

11 yorum :

  1. gülcan bunu beğendi:))
    sevgiler cnm

    YanıtlaSil
  2. ahanda bir etoburla daha karşı karşıyayız:&&&
    tatlar bitmiyor ya hiç,, liste uzadıkça uzar... biz hiç doymuyormuyuz ne?:P

    YanıtlaSil
  3. ödül için tebrik ederim. listeyi uzatsan daha neler çıkardı acaba:))

    YanıtlaSil
  4. Oy oy oy afiyet olsun :)Annen gelse de salata hasretin sona erse :)

    YanıtlaSil
  5. Seyhan göndermemişsin ama ben bu mimi çok sevdim. O an mimini bende sahiplendim o yüzden :)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş cicim,çaylar soğumasa "an"lar bitmese...Zaman hiç geçmese bazen.Öpüldün arkadaşım...

    YanıtlaSil
  7. benşmde aklıma dedemle olan anılarımız geldi...

    YanıtlaSil
  8. Donkin Donuts vazgeçilmez bişi ama o kadar az yerde var ki benim bulunduğum semtte malef yok

    YanıtlaSil
  9. Nohut oda, bende begenmene sevindim ;)

    Beyazın istilası, bitmeeezzz bitymesinde değil mi :)

    Stuven, az çok belli ediyorum kendimi değil mi :) tşkederim ;)

    J.Potter, geçmiyor zaman geçmiyooorr :)

    Çitlembik, ne demek cnm memnun oldum ;)

    Taze Kahve, işte geçip giyiorlar maalesef o nedenle anın kıymetini bilmek lazım yaşarken ;)

    Asmabahçe, aslında bi tarafımız hep onlarla..

    Fotograf PEnceresinden, deme ya.. aslında şanslı bile sayılaiblirsin :) donut makineleri çıkmış biliyor musun ama waffle makinesini alıp kullanamadığım gibi olmasından korkuyorum :)

    YanıtlaSil
  10. eyvah, çok tehlikeli bir mim, ne obur olduğum çıkacak meydana, hemmen hazırlıyorum , tşk. ederim :)

    YanıtlaSil

söz sizin...