10 Şubat 2010 Çarşamba

Seyhan Jr.

Bir kaç gündür ev telefonu bozuk şahane bir şey ya..
Ama teyzem arızayı arayıp bildirmiş eve gelmeden hallettiler sorunu.
Bu da harika ama bozuk olması kadar değil :)

-------

Bir gün çocuğum olursa adını Seyhan koyacağım. Unisex bir isme sahip olduğum için kız veya erkek çocuğu sahibi olmam hiç bir şeyi değiştirmeyecek :) Seyhan Jr.
Bu konuyu beni bekleyen mime bağlıyorum :)

1.Mimleyen kişiyi ve linkini vermemiz gerekiyor ilk maddede...

Böyle maddeye hiç gerek yoktu zaten adettendir =)
Pinky ve Pofidikşekerim :)

2.Çocukluğunuzda anne ve babanızla (ya da aile büyükleriyle) yapmış olduğunuz ve sizi siz yapan şeylere katkısı olan bir olay, bir aktivite, bir eylem… Ve hangi yönünüze katkıda bulunduğu…

İlk aklıma geleni yazayım:
Kurban kesilişini gördükten sonra et yemiyordum ki, annem gelip konuşmuştu benimle.

3.Çocukken oynamayı en çok sevdiğiniz oyun ve oyun aparatı?

Barbie evlerimiz vardı, barbie evi dediysek...
Kendi yaptığımız barbie evleri :))))
D.i.y projelerine daha o yaşta başlamıştım:))))

4.Sokakta oynar mıydınız?

Pardoon?
Bu soru eve girer miydiniz diye değiştirilmeli :))
Hep sokaktaydım, heeep!

5.Çocukluğunuz ve ilk gençliğinizle ilgili keşke farklı olsaydı dediğiniz bir durum/olay…

Annemi bu kadar üzmemiş olmayı dilerdim

6.Çocukluk ve ilk gençlikle ilgili iyi ki böyle olmuş dediğiniz bir olay…

Gittiğim okullar ve edindiğim arkadaşlar..

7-Varsa çocukluk dönemine dair bugünü etkileyen bir olay, anı…

Bir kere kuzenimin okuluna gitmiştik o da bizi kovuştu.
O gün bu gündür istenmediğim yere gitmem :)))))))))

Sünter hanımcım, stuven ve gençbiranne..
Çocukluğunuza inmek ister misiniz?

19 yorum :

  1. ben hic kurban kesilisini gömredim görmekte istemiyorum. dayanamam ben =(

    YanıtlaSil
  2. anneni üzmek mi???
    bu doğru değil sen harika bir evlatsın!!!
    edindiğin arkadaşlar kurban olsun sana :))

    YanıtlaSil
  3. kurban olayı benim de başıma geldi..Bir ara artık hiç et yemem heralde demiştim.Kurbanın içinden çıkanlar vs işte.Pisti.

    eVCİLİK işlerine felan erken dönemler de dahil olabiliyosun ama ilerki yaşlarda erkekler olarak tercih etmiyoruz(sanki tercih etsek aralarına alıyolar) Evcilikte şey var bide mesela anne vardır.aYNI Yaşta bir erkek te vardır oyunda ama o olması gerekenin aksine KOca değildir.Çünkü anne masum ,gurulu,çocukları için saçını süpürge eden genç yaşta kocasının kaybetmiş bir duldur ve o erkek çocuk muhtemelen oğuldur.Hizmetçidir vs.Yani nikah düşmemektedir.Zaten evde durdurmazlar onu.Git çalış derler.Zavallı gider uzaklarda çalışır eder. :) Ben mi? yok ben ilk dönemler de oğuldum.Artık "Koca" olmam gerektiği bariz olunca kendi isteğimle istifa ettim.Arada çağırırlarsa doktor olurdum.Hayır gitmeyecem ama hipokrat yeminim var işte... :)

    YanıtlaSil
  4. kuzucum benim...mimini çok beğendim biliyomusun çık tatlı cevaplamışsın:)

    ayrıca şu diğer mevzu ne hal almış yaa inanamamdım biliyormusun çok üzüldüm ama seninlede gurur duydum aynı zamanda...canım benim...cahil bi insana bişey anlatması kadar zor bişey yoktur heralde:)

    finduum benim:)

    YanıtlaSil
  5. Bak ne güzel bir mim!İnsanı o masum çocukluğuna götürüyor...

    YanıtlaSil
  6. eheheh evet isterim. keyifli bir o kadar da zor bi mim. 4.cü madde için aynen diyorum:)

    YanıtlaSil
  7. syhnm D.I.Y barbie evinin demene bayıldım biz de yapardık arkadaşımla :))

    bu aynı isim olayı bizde de mevzu demek ki bizim gibi düşünenler var:)))

    YanıtlaSil
  8. Sena, o gun bugündur bende bakmıyorumm :)

    Gençbiranne, ay ne kdr mutlu oldum bu yorumla.. mest ettin beni bebişimm ;)

    Fd, off çok güldüm ama :))

    Pofidik Şekerim, saol cnmm;) yaa ama bende sizin gibi fotograf koymak istiyordum koyamadmm...

    Kitap Kurduyum ben, bu mimlerde olmasa durup düşünmeyeceğiz geçmişi değil mi canancımm ;)

    Stuven, şimdiki çocukların en büyük kaybı bu bence sokakta ölesiye oynayamamak :))

    Yıldızım, gilmore girls dizisini izledin mi bilmiyorum ordaki anne koymuştu kızına kendi adını bana da şahane bir fikir gibi gelmişti :) en çok istediğim şeylerden :D
    barbie evimizde güzeldi amaa.. ahh o orjinalinden olaydıı :D herhalde hala oynardım :))

    YanıtlaSil
  9. 35 yil geriye gitmem lazim insallah senin kadar iyi hatirlarim bende:)

    Aldim mimi hemen düsünmeye baslayayim bakalim cocuklugumdan neler kalmis aklimda.

    Öpüyorum canim

    YanıtlaSil
  10. AH CANIM BENİM SEN BU ANINI NASIL ANLATMADIN KOVULUŞUNU ACİL TOPLANIP ÇOCUKLUĞUNA İNMEMİZ GEREKİYOR DİYE DÜŞÜNÜYORUM EDİNDİĞİN EN ŞAHANE ARKADAŞ OLARAK :)AY BU ARADA BENDE KENDİ ÇOCUKLUĞUMA İNEREK EN ÇOK SEVDİĞİM Bİ OYUN VEYA APARATIN OLMADIĞINI KEŞFETTİM ÇÜNKÜ ÜSTÜM PİSLENİR DİYE BALKONDAN İZLERDİM ÇOĞU KEZ HERKESİ AY ACINCAK HALDEYİM NASIL ÜZÜLDÜM KENDİME :)) ACİL TOPLANIYORUZ...:))

    YanıtlaSil
  11. demek sokaktan eve girmeiyordun :)

    YanıtlaSil
  12. GÜZEL BİR MİM OLMUŞ
    sokkatan hiç gelir miydim eve deyince sen,
    çocuklara acıdım
    evde kapalı duruyorlar bilgisayar yetiyor onlara malesef
    sokakta oynamayı bilmiyorlar

    YanıtlaSil
  13. Sokakta oynayabilen şanslı çocuklardansın sende desene :)
    Çocuğuna Seyhan koymak ilgiç bir fikir, hiç aklıma gelmemişti :)

    YanıtlaSil
  14. Beş yaşındayken bir bebeğim vardı,adı Seyhan'dı :)Ayşe filan koymamışım herkes gibi,nerden geldiyse o zamanlar aklıma:)Mim cevapların çok hoştu canım.sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. ayy jr seyhan'a hiç şaşırmadım walla!! bunu girlmore girls izlerken kafana koymuştun sen hehe:=)
    belki bende kendi ismimi koyarım:P

    YanıtlaSil
  16. Sünter Hanımcım, işte o yüzden sen yanıtlamalısın zaten ;)

    Şeyda, evet yaa.. derinlere inilmeli.. hadi toplu mail atayım ben gün ve yer bildirimi :)

    Nalan, :)

    Fotograf penceresi, tıpkı şimdiki gibi :)

    Mavianne, öyle gerçekten e devir kötü.. ve bilgisayar çocukları yalnızlaştırıyor.

    Tibetin Annesi, mesela tibetin kardeşi olunca da koyabilirsin :)) bunu da düşünmemiştin değil mi ;))

    Ebrulimm, bunu ben sevineyim diye söyledin değil mi?seyhan gerçekten gelmez akla :D jennifer gelirde seyhan gelmez :))

    Miss Potter, evet evet :)) hele kesin koymalısın.. öyle orjinal ismi muhafaza etmek gerek :)

    YanıtlaSil
  17. Canımcım en çok anneni neden üzdün onu merak ettim,inanasım da gelmedi hani de ondan,öpüldün şekercim...

    YanıtlaSil
  18. çok güzel cevaplamışsın canım :) Çocuğunun adını kesinlikle Seyhan koymalısın bence. Seviyorrum ben anne veya babayla aynı ismi taşıyanları :))

    istenmediğin bir yere gitmemene de çok güldüm :)))

    YanıtlaSil

söz sizin...