20 Ocak 2010 Çarşamba

Jen - Gerard - Mim

Jennifer Aniston ve Gerard Buttler birlikte diyollar.
Benim bildiğim birlikte bir film çektikleri..
Ama yakışmamışlar mı??


Çok yakışmışlar hemde. Umarım birliktedirler ve umarım "gerçek aşk" tır.


------------
Ve mim;

Hakkımda yedi şey:
1- Kendimden bahsetmeyi sevmem
Bu 7 maddeyi nasıl tamamlıycam bilemiyorum neyse biri gitti :D

2- Başta kendim olmak üzere herkes ve her şey beni hayal kırıklığına uğratır.
Beklenti doluyum..

3- Aksi, herşeyden şikayet eden, bencil, olumsuz konuşan insanları sevmem.
Benim negatifliğim bana yeter.

4- Israr sevmem! Israr edemem - aileden gelen birşey, bizim evde bir şey bir kere söylenir-
Beni yapmak istemediğim birşeye ısrar ederek ikna edebilir ya da sinirlendirebilirsiniz..

5- Üşengecim ama ne kadar üşengecim..
Öyle ki yemek yemeye üşenirim kimi zaman.

6- Aşka aşığım.
Yorum yok.

7- Vefakarımdır!
İyilikleri unutmam - Eskiden kötülükleri de unutmazdım ama baktım yer kalmıyor, salladım hepsini.. (sanırım bir iyi özellik bulabildim)

Şimdi anladınız mı neden kendimden bahsetmeyi sevmiyorum?
Böyle en kötü özelliklerim gün yüzüne çıkıyor.
Kendimden bahsedince hep böyle acımasızım ama şu anki ruh halimde tetikliyor bunu.

Bir kere birine "sinirli biriyimdir" demiştim de o laf dönüp dolaşıp "sinir hastasıymış" olmuştu. Sonra diyen kişinin canına okudum merak etmeyin.
Bundan da bir ders çıkardım: Öyle herkese kendini kötüleme!
Eğer bu dersi çıkarmasaydım burda bir aşağılardım ki kendimi, blogu terk ederdiniz :D

Joey Potter
Miss Potter
Ceyda'nın Bahçesi
Dominika
Kısaca Fd
Tatlı Cadı
Kitap Kurduyum Ben

Sizden de 7 özellik bekliyorum:D
------
Bu şarkıyı çok seviyorum, olay yaratmasını beklerdim
ama sessiz sedasız yerini başka şarkılara bıraktı..


Bir tane daha yok "şu an"dan
Her an yeganedir tektir!!


29 yorum :

  1. Gerard Butler'a ben de yakışırım. :P Bu arada bu adam ne yakışıklıymış ya nasıl benim gözümden kaçmış :))

    YanıtlaSil
  2. Yakışmışlar ama sonu Brad'le olduğu gibim olmasın bebem bu hatunun saçlarına harcadığı süre günde 2 saat bakımmış E Tv'de izledim dumur oldum

    Evet ama süper bir dinleyicisin bu 1
    2 atma be :) Herşeyi seven ve benimseyen birisin haa özel mevzularda beklentiler fazlaysa orasını bilmirem bebem
    3 yürü be bak konuştuğumuz gibi
    4 aynen + bebek yap + yesene Eda öldün bittin kızım diyen aile bireylerim bile beni deli ediyor bu aralar
    5 ahah ben değilim ama yemek yemeyi unutuyorum orası ayrı
    6 wowww Asoşş koş kız ne diyor bu :)
    7 süperrr kulağıma küpe aynen sallayalım bebem dertler denizlere, vefalı kadim dostlar ise başımızın üstüne :)

    mim yazmayı sevmeyen ben okumayı severim demiştim dimii :)) Cevaplar benden sana gelsin bebem

    YanıtlaSil
  3. Semra, he sarışın sever olarak nasıl kaçırdın :D tmm şaka şaka kiefer sarışın değil :Pp

    Eda Sultan, oy koptum gülmekten!! 'asoş ne diyor koş' he :D
    mim yazmayı sevmediğini biliyorum o yüzden sana mim göndermek yok ama bu yorumun mest etti beni!

    YanıtlaSil
  4. sadece fazla mütevazisin ama kendine haksızlık etme.
    Hiçte kötülenecek huylar değil bunlar.Bilakis olması gerekenler.
    Mesala ısrarı sevmemek,mesala olumsuz konuşanları sevmemek.kim sever ki.
    vefakarlığın,aşkı sevmen,iyi yürekli ve ve ince düşünceli olman hiçte hafife alınacak şeyler değil.
    blogumda yazdığım her kadın bir matruşkayı mutlaka tık yap derim.bak neler bulacaksın kendinden.Matruşkalarını kimse inciltmez umarım hayatta arkadaşım.
    mimi aldım en kısa zamanda cevaplıyacağım.teşekkürler arkadaşım.
    Ayy ne uzun bir yorum oldu keşke mail atsaydım:))

    YanıtlaSil
  5. mim cevapların için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  6. Evet değil işte Kiefer sarışın değilllllll :) Hem Gerard Butler da sarışın değil :)))

    YanıtlaSil
  7. ceyda'nın Bahçesi, ay cnm çok tşkederim.. 'her kadın bir matruşka'yı okudum ne harika ne içten ne bizden bi yazı! tekrar saol cnm..

    fotograf penceresi, aman efendim ricaederim en demek ;)

    Semra, :D senin sarışınlara meyilin var da bu düşmanlık neden anlamıyorum :D kaldı ki ikiside değil evet! :s

    YanıtlaSil
  8. bence bu yazindan su anlasiliyori ne kadar iyi bir insan oldugun:)zaten süphem yoktu sende bir kez daha tastikledin:)

    YanıtlaSil
  9. Jennifer Aniston ve Gerard Buttler inanılmaz güzel olmuşlar.Her ikisine de bayılırım;)

    Syhnım en çok vefalı olman kısmına takıldım.Çünkü insanlarda en sinir olduğum özellik vefasızlıkları o yüzden seni bir kere daha çok sevdim:))

    Kötülememe hadisesinde de haklısın:))

    Şarkıyı ben daha bir kaç gün önce dinledim ve aaa neden bunu bilmiyorum dedim.Çünkü sözleri çok gerçek,çok güzel!

    YanıtlaSil
  10. Bir kötü huyunu yazmamışsın. Sen gıcık bir PACEY&JOEY cisin ha ha ha. Yanıtladım mimini de. Hemde kısa, 7 de bıraktım :)

    YanıtlaSil
  11. bu adamın sarılışına bakılırsa gay gibi duruyor. ama yine de j. aniston için fazla yakışıklı ;)

    YanıtlaSil
  12. Yakışmışlar,süper olmuşlar :)Ahh ben yetişemedim seni mimlemeyee,bi dahakine kısmet :)

    YanıtlaSil
  13. 7. maddeyi kulagima kupe yaptim. cunku ben iyilikleri unutmam ama kotulukleri hic unutmam. bu huyumu hicmi hic sevmiyorum! Allah'im kurtar beni!
    ayrica kendine bu kadar haksizlik etme, hangimiz dort dortluguz ki? bence onemli olan insanin yanlislarinin farkinda olup elinden geldigince onlari tekrarlamamasi.

    YanıtlaSil
  14. önce Brad'imle evlendi, şimdi Gerard..sonu iyi bitmiyo ama olsun ben gene de Jennifer olmak istiyorum!!!!

    YanıtlaSil
  15. şekerim bayılıyorum bu mimlere.. yaşasın :)))

    YanıtlaSil
  16. mimler güzel olmuş
    üşengecim demişsin
    bu blogu hazırlayan biri nasıl üşengeç olur anlayamadım :)))

    YanıtlaSil
  17. Nergiscem, ay cnm bnm.. asla asla böyle bir şeyi ima bile edemem.. nolur.. çok utandım :)

    Yıldızım, çok tşkederim, vefasızlık çok yakıyor insanı gerçekten.. o yüzden biz vefalılar bir arada olalım :D

    J. Potter, o kötü huy değil bilakis muhteşem bir seçicilik. gerçek aşk seçiciliği.. hıh!

    Defnecim, bunlar kavgada söylenmez kuzum! euheuhe :)) jenny için fazla mı yakışıklı gay mi aman Allah'ım :))))))

    Ebrulim, valla bu kızda hep beni mimliyo deme diye göndermedim sana :D meğersem demezmişsin :D

    Büşra, aslında o da güzel bi özellik.. unuttuğun zmn aptal yerine konabiliyorsun, oysaki bu senin tercihin.. insanlara iilik yaramaz sen iiliğide kötülüğüde unutma :D

    Nilgün, jennifer olmasakta cevresinde durarak bile nasiplenebiliriz ehehehe :D

    Dominika, sevmene sevindim, kolay gelsin :D

    Mavianne, ay bu bana nasıl moral oldu anlatamam!

    YanıtlaSil
  18. "Isrardan hoslanmam"

    Yandin o zaman bizim insanimiz genel olarak her konuda israrlidir ve bu konuda da gayet istikrarlidir:)

    "yemege buyur"
    "yok ben tokum"
    "olsun sen yinede gel ye"
    "yok valla tokum"
    "olurmu canim bari iki lokmacik ye, hadi gel otur"
    "yok ya gercekten istemiyorum"
    "aaa ölümü gör bak gel iste,ye"
    oflaya puflaya oturursun agzina iki catal atip kalkmak istemezsin
    "aaa noldu begenmedin mi yoksa?"


    Bu diyaloglari yasamayan bir türk evladi yoktur sanirim:)

    Bekarsan, evlenmelisin israri,
    Cocugun yoksa,yapmalisin israri,
    Dügünde oynamak istemezsen,illede kalk oyna israri
    Tek cocukluysan,illede ikinci cocuk israri
    Kendimi durdurmazsam daha fazla yazabilirim. Hic israr etme yazmicam digerlerini:)))

    YanıtlaSil
  19. bencede cok yakismislar büyük ihtimal beraberdirler =P

    YanıtlaSil
  20. Hayırrr meyilli filan değilim yaa aşkolsun. Ben sevmem sarışınları :)
    Çok mu belli oluyor bu düşmanlığım ???? :))

    YanıtlaSil
  21. Canım mim için teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  22. Hadi yaşayalım o zaman "şuan"ı...
    ben şimdi sana yorum yazmak istedim, yazdım mutlu oldum :))))
    Hayat bu kadar basit....
    Hayatta geri alamayacagınız tek şey, akıl sağlığınızdır; Ölümler bile kafanızdaki mutlu anlarla geri alınmasa da acısı hafifler.
    Ama eğer dikkat etmezseniz akıl sağlığınıza -yani çok üzerseniz,sıkarsanız,ihmal ederseniz kendinizi;kimse önemsemez sizi ve kaybediverirsiniz akıl sağlığınızı- o zaman ne güzel günleri hatılayabilirsiniz; ne de mutlu olabilirsiniz :((((( Çünkü bunu yapacak bir kafa kalamamıştır sizde ve çok üzgünüm ama kimse istemez çevresinde aklını yitirmiş birisini.....
    İŞTE BUNDAN MÜTEVELLİT; hadi YAŞAYALIM şuanı,MUTLU edelim KENDİMİZİ...
    nOT: çOK uZUN yAZDIM pARDON :))))

    YanıtlaSil
  23. Sünter Hanımcım, ağzınıza sağlık valla.. böyle ısrarcı bi toplum ancak böyle güzel ifade edilirdi ki hepimizin başına gelen tanıdık diyaloglar :D

    Sena, adettendir di mi :D

    Semra, bence altında yatan sebeplere bakmalıyız, çocukluğuna mı insek:D

    Kitap Kurduyum Ben, aman efend,m yanıtladığın için ben tşkederim ;)

    Çalışkan Arı, rica ederim hep böyle uzun yaz ;) ii demişsin hoş demişsin ;)

    YanıtlaSil
  24. Canım bu Gerard Buttler,Not: Seni Seviyorum filmindeki başrol oyuncusu değil mi?Film de çok güzel bu abimiz de çok iyiydi orda :)

    Mime gelince,ısrarı ben de hiç sevmem canımcım.Üşengeçlik te bana yakın.Aşka aşığım,ben de öyle de senin yorumsuzluğun çok esrarengiz geldi bana kuşum :))

    Öpüldünn...

    YanıtlaSil
  25. aa sende :)
    yoruma gerek yok diye şey ettim yoksa niye yorumum olmasın :Pp
    gerard o "not: seni seviyorum"daki adam evet.. ahh o filmm ... :)

    YanıtlaSil
  26. Aneeem benden bi tane daha varmış, oh yalnız değilim (:

    YanıtlaSil
  27. Gerard Butler is seriously one of the sexiest men alive!

    YanıtlaSil
  28. ben nasıl kotulediysem kendimi herkes sok oldum yazmıs yorumlarda :))))

    YanıtlaSil
  29. aman ya ben de çok heves etmiştim birlikteler diye bana neyse artık : )
    değillermiş HIH : )

    YanıtlaSil

söz sizin...