12 Ocak 2010 Salı

Bu Ne?

Hani kalabalık misafir gelirde, bir kaç kişinin çayı aynı anda biter ve şu muhabbet geçer ya :
"Sen, kaşını çıkar, senin kaşığın bardakta dursun, seninki tabakta kalsın..."
İşte efenim bu şeker şeyler bu muhabbeti tarihe taşıyor :)
Bu mandalları çay bardağına ya da tabağına takıyorsunuz, geriye herkesin mandalını tanıması kalıyor :)


----

Dostluk Bildirimi

Sevgili Balpötüşü, ismimin dosluk bildirimiyle aynı yerde anılmasından dolayı sana teşekkür ediyorum. Sunshine ödülü gibi bunuda ayırdetmeksizin hepinize yollamak istiyorum!!

Bir Dost

Saate bakmaksızın kapısını çalabileceği bir dostu olmalı insanın...
"Nereden çıktın bu vakitte" dememeli, bir gece yarısı telaşla yataktan fırladığında;
"Gözünün dilini" bilmeli; dinlemeli sormadan, söylemeden anlamalı...
Devamı için burayı tıklayabilirsiniz

38 yorum :

  1. Ben bu mandallara bayıldımmm..Syhn canım bunları nereden aldın?

    YanıtlaSil
  2. Seyhan ilk kez gördüm bunu ama çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  3. bu şirin mandallardan bende de var..uğur böcekli :)
    Çay içerken bu muhabbet beni de çok sıkar.. hele çayları ben servis ediyorsam bardakları karıştırıcam diye kasılırım.kimse bardağını hatırlamazsa fln diye bir sürü düşüncelere dalarım filan :)) gayet güzelmiş mandal fikri :)) herkes kendi mandalına sahip çıksın !!

    YanıtlaSil
  4. aa çok orjinal bişi bu :) güzel düşünmüşler, paylaşım için teşekkürler syhncm..

    YanıtlaSil
  5. Reyhane, hediye geldiler bana sorup öğreneceğim ilk fırsatta ;)

    Eylül, şekerler di mi :)

    Dominika, al benden de o kdr :)

    Cecilia, şimdiye kdr bir düşünen ndn olmamışsa sanki :)

    YanıtlaSil
  6. Uğur Böceklisini Paşabahçe den almıştım..Birkaç çeşit alıp,bu amaçla kullanılabilir.Paylaşım ve güzel fikir için teşekkürler.
    Sevgiler
    Pınar

    YanıtlaSil
  7. Ay evettt ben küçükken annem kullanırdıııı.Şimdi büyüdüm ben kullanıyorum :)Çok ciciler.Bana yakın semt pazarımdan aldım ben.Değişik modelleri de var.Bilgi olsun açısından :)Güle güle kullan canım.Ödülün de hayırlı uğurlu olsun :)Dost'um benim ;)

    YanıtlaSil
  8. cok tatlilar! nerede satiliyor acaba bende merak ettim.

    YanıtlaSil
  9. Anam bebeme bak sen kadehlere takılan yüzük halkası gibi süper fikir dostum Şimdi Can abiye gidelim :) ne kadar doğru gözünün dilini bilmeli hatta gönül gözünün de!!!

    YanıtlaSil
  10. aa seyhan çok iyiymiş bu, günlerde kullanırım bi günüm olursa eğer :D yalnız teyzeler onu da hatırlamaz gibi geliyor bana :D

    YanıtlaSil
  11. aaa ne kadar orjinal vay beee cok güzel asla böle bise aklima gelmezdi benim !!! =**

    YanıtlaSil
  12. seyhancım bende de var bunlardan,mükemmeller ya..öle güzel görsellik katıolar ki..bayılıorum..ben de bunlardan bahsetçektim sen benden daha çok yaşıcaksın :)

    YanıtlaSil
  13. haha çok şekey bunlayyy bende alıcam hıh:))

    YanıtlaSil
  14. Vay canına şu bardak mandalları kalabalık olunduğuna gerçekten çok şeylermiş.:)
    Ödüllerde yakışmış.:)

    YanıtlaSil
  15. harika bir buluş!
    kaç rengi var? :)

    YanıtlaSil
  16. seyhan şahane bişey bu , en kısa zamanda ltfn bildir nerden alınmış diye canım...

    YanıtlaSil
  17. gerçekten çok güzeller. fikir de öyle ama beyler bunu çay tabağına takar mı ondan şüpheliyim:))

    YanıtlaSil
  18. cok sekerler:) suan benimde yani basimda mandallar var ama büyük ve tahta rengi, süssüz püsüz hadi hayirlis bakalim baslrina ne gelecek ne gelmeyecek:D

    YanıtlaSil
  19. Bende aldım bu mandallardan!Gerçekten kalabalık misafir geldiğinde faydalı oluyor:)

    YanıtlaSil
  20. Bunnardan bende de var, sosyete pazarından almıştım :D

    YanıtlaSil
  21. ayy çok tatlı banada banada:D

    YanıtlaSil
  22. aaa harika bi fikir..:) ordaburda çok rastalamıştım bu mandallara ama hıc aklıma gelmemıstı böyle bır fıkır..;) tüh tüh tüüühhhh..:(

    YanıtlaSil
  23. Seyhancım çok güzeller.bendede var ama sanırım seninki daha küçükleri ve görüldüğü üzere daha güzeli.güle güle eğlenceyle kullan.

    YanıtlaSil
  24. seyhancım bu mesela kakao açtın yarısı kaldı paketin üstüne tak,daha büyüğünü daha büyük pakete tak benim ev dooooluu

    YanıtlaSil
  25. paşabahçede gördüm ben bunlardanda kağıt filan tutturuluyor diye düşünmüştüm

    YanıtlaSil
  26. o minik renkli amdallardan o kadar çok aldım ki ama hiç çay bardağına misafire kullanmadım :)

    YanıtlaSil
  27. Güzelmiş...kuzenimin nişanında çay dağıtma işi bana verilmişti.ve hangi bardağın kime ait olduğunu bilme aklında tutma gibi sinir bozucu şeyler bardağı yıkamaktan daha zor gelmişti.Böyle bir şey vardı madem..neden daha önce haberim olmadı hı.nedennn.. ????

    :)) sana değil bu tepkim Seyhan :)

    YanıtlaSil
  28. bunlardan teee ben çocukken vardı..Annem kullanırdı misafir geldikçe..ay ne güzel günlermiş..iyiki koymuşsun bloguna güzel şeyler hatırladım:)))

    YanıtlaSil
  29. inanmıyorum,bu da oldu yani kolaylıkta nereye kadar..

    YanıtlaSil
  30. bende istıyorum seyhannn

    YanıtlaSil
  31. Pınar, kesinlikle ;) ben tşk ederim jnm;)

    Ebrulim, ne kdr şekersinn!!! tşkederim.. demek yıllardır var ben yeni gördümm :))

    Busra, bana gelen de paşabahçeden alınmış, ama bak semt pazarlarında dabulunuyorlarmış, denk gelirsek kaçımamak gerek :D

    Edoş, bunalrı görünce bnimde aklıma o geldi, o kadeh ayraçlarınıda ilk sende görmüştüm youtube da videolarını izlerken. hatta bana hediye getiren arkadaşıma bundan bahsetmiştim :)

    Defne, :D o da var tabii, ama uyaracaksın herkes mandalına sahip çıksın diye :))

    Sena, valla bnmde :)) Allahtan birileri düşünmüş :)

    Zeynepin Sesi, yine de bahsetmelisin, bu cicilerden kimseyi mahrum etmeyelim :)

    Funda, aaa alamazsın olmazz :D , bol misafirli günlerde kullan ;)

    Onuncu Köyün Adamı, çok şeyler evet :D tşkler..

    Komançi, hemen sayıyorum: 6! :)

    YanıtlaSil
  32. Nalan, daha geç hbr veremezdim di mi :( paşabahçeden alınmış!

    Stuven, o hiç aklıma gelmemişti inanamır mısın :)

    Nergiscem, ooo... heyecan yaptım :)

    Canan, cnm sen nerden aldın, fikir olsun..

    Çitlembik, hımmm.. orda da var demek saol ;)

    Hanife, görürsem alırım cnm ;)

    Rumeysa, bi dahaki görüşüne kaçırma bak :)

    Ceydacımm, büyüklerini de duymuştum, onalrdan da almak istiyordum, bence havalıdır seninkilerde ;)

    Özge, baak bu da güzel fikir!

    Serpil, kağıtta tutturulur, neden olmasın:)

    YanıtlaSil
  33. Fotograf Penceresinden, ceydacım sen onları ne güzel resimlersin şimdi bi çekte görelim ;)

    FD, bi bayan bu konuda kızamazsın zaten! biz ne nişanlar ne kalabalık günler ve ne organizasyonlar atlattık bu mandallar olmadan :D

    Nilgün, yaa çok eskiden vardı ve ben yeni bişi gibi bunu yazdım öyle mi :D

    Essra, e peki madem hadi bu son olsun :D yok yok olmasın :P

    Hanife, e tamam dedik ağlama :D :D takılıyorum bebeğimm ;)








    v

    YanıtlaSil
  34. Benim için süper çözümm bu :D Hayatım boyunca hatunların bardaklarını karıştırdım ben :))Gerçi pek misafir ağırladığım söylenemez bugünlerde ama öyle bir döneme başlarsam eğer almam gereken ilk şey olsun :)

    YanıtlaSil
  35. hiy bilgecik, misafirlerin duymasın, ahahaha :)))
    sınavlardan sonra topluca ağırlaman gerekebilir hatta kazanınca kutlama yapman gerekebilir o zmn için lazım olabilir :)

    YanıtlaSil
  36. AYY ÖLDÜM GÜLMEKTEN :)
    ÇOK TATLI YAA:)
    İNŞ ONUME ÇIKAR WALLA HARIKA :)

    YanıtlaSil
  37. harikalar:) çok çok şeker..umarım kısa sürede bir yerlerde gözüme çarpar:)

    YanıtlaSil
  38. Dost

    Neden en çoşkun ırmaklardan bile heyecanlıydı
    Karlı bir gece vakti dostu uyandırmak

    Belki de korkmak yaklaşan ayak seslerinden
    Tak Tak!..
    Dostun yüzünü güler, sesini sevecen duymayı
    Ummak...

    Andır ki o, korkuyla ümit yanyana yüzümde bekler
    Gıcırdar kapı, dökülür üstündeki karlar
    Bir yüz mütebessim, hoş bir seda ;
    ''Hoşgeldin, buyur içeri gel!..''

    YanıtlaSil

söz sizin...