17 Aralık 2009 Perşembe

Yine Film

Bu sefer çeşitli zamanlarda listeme eklenmiş ama henz üstüne çizik atılmamış filmlerden bir kaç tane seçip izledim..

The Break-Up


Evli çiftlerin özellikle beraber izlemesini istediğim bir film bu..
Çokça tanık olduğumuz evli tartışmalarının nasıl uzayabilip bu noktaya geldiğini görünce belki en ufak birşeyde çözmek yerine tartışmaya gitmekten vazgeçerler diye umuyorum..
Çok çok komik bir film değildi hatta benim az biraz sinirimi bozdu bile diyebilirim. Gerçekçi geldiğinden..
Yine yapıcı olan tarafın tarafı olduğunu söyleyerek tüm suçu erkeklere atasım geliyor ama susuyorum :)

Last Chance Harvey


Emma Thompson'ı pek severim çok sevimli gelir bana.. Onun yüzünden "Nanny McPhee"yi bile izledim:)
Filmin konusu 'ikinci bahar' diye özetlenebilir..
Neden izlemelisiniz peki?
Çünkü, hayatta ele geçen fırsattları tepmekte üstümüze yok. Ve kimse size bu son şans demez .. Fırsatları değerlendirmeyi bilmeliyiz;)

My Sister's Keeper


Film beni şaşırttı çünkü pek bişi bilmeden izledim.
Filmi çok beğendim tavsiye ederim. Yalnız şimdi öğrendim ki kitabı varmış. Böyle şeyleri neden en son ben duyuyorum bilmiyorum. Kitabını okumayı tercih ederdim doğrusu ama filmi izledikten sonra bu da zorlaşıyor benim için.
Filmin sonuyla kitabın sonu aynı değilmiş. Kitabın fanları çok kızmışlar bu duruma hatta.. Kitabın sonunu merak ettim şimdi baş türlüsünü tahayyül edemediğim için..
Cameron Diaz'ı ilk defa anne rolünde izleyeceksiniz ama ne anne!!
Saçını kazıdığı sahne... Göz yaşlarınızı tutamıyacağınız, aklınızdan kolay kolay çıkmayacak bir sahne...

İYİ SEYİRLER...

12 yorum :

  1. Bebem 3de izledim 2. daha 40 yaş üstü ama mesaj güzeldi ancak my sister's keeper'ı 3 defa anıra anıra ağlayarak izledim

    YanıtlaSil
  2. Canım sende benim gibi film izleme
    yi seviyorsun harika.İzlemek isterim öpüyorum...

    YanıtlaSil
  3. üçünü de izledim hatta haftasonu my sister's keeper'ı izledim ama ağlıyarak

    YanıtlaSil
  4. himmm my sister'S keeper coook izlemek istedim ama kacirdim sonra bi ara dvd'sini aradim durdum ama bulamadim!! sonra da unttum bu arada başka dilde aşk türk filmi balim daha izlemedim ama fragmandan gordugum uzre baya ii bisey ;)

    YanıtlaSil
  5. Syhanım ilk filmi izledim sadece ve çok sevmiştim..Cameron Diazın filmini çok merak ettim..Bu arada film önerilerini bekliyorum,bloğumda yorumlarımda da yazdım..

    YanıtlaSil
  6. seyhancım sayende bugün ne izlesem derdi çekmiyorum :) her gün bakıyorum, bir şeyler buluyorum mutlaka :)

    YanıtlaSil
  7. tavsiyeler cok hos, saol canim:)

    YanıtlaSil
  8. "the break up"ı yıllar önce edinip "izleyeyim" demiştim. ama yorumuna okuyunca "iyi ki hala izlememişim" dedim. öyle sinir bozucu şeylere hiç gelemiyorum :S "my sister's keeper"sa gerçekten etkileyiciydi... film doyurdu beni, kitabı merak etmeyecek kadar. ben en son "he's just not into you" -umarım yanlış yazmamışımdır- bunu izledim. kesinlikle izlemenizi tavsiye ediyorum. bu arada umarım gözlerinin feri geri gelmiştir :) gerçi ben inanmadım söndüğüne. selamlar seyhancım :)

    YanıtlaSil
  9. vet tum suc erkeklerin:) saka bir yana da ben my sisters keepersi cokkkkk sevdim cok da agladim...bu arada dun aksam ben happy go lucky i izledim seyhan,ayyyyy hayatimda bu kadar sinir bozucu bir film sanirim izlemedim(yok yok izledim,ruzgar gibi gecti,scarleti bogasim gelmis)ti...guzel seyler vardi cikarabilicek ama o aksan,o gurultulu konusmalar beni,bizi delirtti..hele arabayi kullanmayi ogreten adam.ayyyyyy..inanilmaz...bir de oscara aday olmusmus...bahsetmemin nedeni de merak ettim acaba izlediysen sen ne dusundum diye,hani sorun bizde mi?

    YanıtlaSil
  10. ya canım biz senin hızına yetişemiyoruz not alıyorum hep tavsiye ettiğin filmleri liste gittikçe kabarıyoo:((
    ay en çok ne istiyorum biliyomusun şu 1-2 ay içinde bütün taşınma işleri bitmiş olsa ben yeni evime yerleşsem rahat rahat bütün gün orutup film izleseeem oof of:(((

    YanıtlaSil
  11. en kısa sürede izleyerek yorum yazacam::))

    YanıtlaSil
  12. Eda, yürek dağlıyor ya.. di mi...

    Derya, umaırm beğenirsin cnm ;)

    Ceyda, insan kayıtsız kalamıyor :(

    Miss Potter, aa izlemelisinn!! hemde hemen ;) bu sıra vizyondan bihaberim :(

    Yıldız, öyleyse önerilerime devam edeceğim ;)

    Merbeeee, ay ne mutlu ettin beni kuzummm ;)

    Nergiscem, umarım izleyince de memnun kalırsın ;)

    Kelebek dr., aslında ben ne hale geldiler diye kızmıştım yoksa eğlenceli bi film.. o filmi izlemiştim bak burda he's not just that into you ve begenmiştim! çok gerçekçi bi filmdi!

    Çileksuyu Sibel, aa gerçekten mi o filmi çok izlemek istiyordum klasikler arasında çünkü sonra kitabını gördüm önce kitabını okumalıyım diye vazgeçtimm... filmi ilzeyenler uzun ve sıkıcı oldugunu söylemişlerdi.. kitabıda çok kalın ama bak aklıma düştü yinee.. :))

    Meltem, filmler bekler nasılsa taşınma işlerinde kolaylık diliyorum ;)

    Nokuruncocukları, bekliyorum ;)

    YanıtlaSil

söz sizin...