28 Aralık 2009 Pazartesi

Turn Left Turn Right

Aslında filmleri biriktirip yazmak istemiyorum ama pek yazamadığımı göz önünde bulundurursak sanırım böylesi en iyisi..
Ve başlık seçmekte zorlandığım için izlediğim filmlerden biri ana başlık olsun dedim. Diğerleri zaten ara başlıklarda :)



Turn Left Turn Right

İzlediğim iğrenç Güney Kore filminden sonra, acilen, etkisinden kurtulmak amaçlı izlediğim bir film. Hep merak ettiğim bir konudan yola çıkılmış. Umut veren romantik bir filmdi. Konuşmalar bana farklı geldi bu sefer ve evet Güney Kore filmi değil Tayvan filmiymiş :) Tanışıklıkları, sonra kavuşmaları çok güzeldi.
Link vermek isterdim ama online izlemek yerine indirdiğim bir filmdi - Burda güneş gözlüklerimi aşşa kaydırıp yukardan göz kırpıyorum :))-
İzlerken sağa bak be be adam diye çıldırabilirsiniz ama ben sabırla bekledim :)






Grease

High Scool Musical'i izlediğimden beri iyice 'Grease izlemeliyim' söylemlerim artmıştı.
Zaten kült bir müzikal olduğu için ille de izliycektim.
Ve filmi izleyince anladım ki; ben müzikalleri seviyorum!
Hayatta böyle olsa ya.. Birden şarkı söyleyip dansetmeye başlasak :))
John Travolta manyak dansediyormuş yaa :) Pembe gömleğiyle uyumlu çorapları hala aklımda:)) Çok eğlenceliydi. Yalnız liseli gençlerin hiç biri otuzdan bir gün küçük göstermiyorlardı :)) Filmde o döneme ait kıyafetlerden hoş fikirler edinebilirsiniz. Yüksek bel taytın içinde harika görünen Olivia Newton John'dan sonra kimse tayt giymesin isteyebilirsiniz :)


The Greatest Game Ever Played


CNBC-e de reklamlarını görünce etkilenip 'aman kaçırmayayım' diyip izlediğim ve bayıldığım bir film. İlk defa bir filmin görüntü yönetmenini merak ettim (Shane Hurlbut)
İlk başlarda golften anlamayanlar anlamıyor işte benim gibi:) Kim kimle oynuyor ne oluyor neden böyle oldu diye sonra bi kaptırıyorsunuz kendinizi! Sonunda çok etkilendim. Zaten gerçek yaşam öykülerinde çok etkileniyorum..
Bu film için kullandığım görsel aynı zamanda arka planımı süslemekte..
DVDsini alın mutlaka izleyin demiyorum ama denk gelirseniz bir şans verin zaten sizi etkisi altına alır ;)

Tired Of Kissing Frogs


Kurbağa öpmekten yorgun..
İsminden etkilenip izlemek istediğim bir filmdi; yine CNBC-e de izledim. İspanyolcaya hem hayran oldum hem de bana göre olmadığını anladım..
Sevgilisinin aldatmalarından bıkıp ayrılan bir kadının hikayesi.
Sonra erkek avcısı olup çıkıyor sözde yani o kurbağaları gönüllü öpüyor.. Pek öptüğüde söylenemez aslında.. Sıkılmadan izledim ama bir daha denk gelsem izlemem :)

Kirpi


Ay bu ikisi beni deli etti!
Sırf işinize gelmiyor diye insanlara kötü davranamazsınız. Hani haksızlık karşısında susmamak gerekir ama böyle türlü küçük oyunlara, intikamlara gerek yok bence.
Film çok komik değildi bana göre. Oyuncular güzeldi. Ama aynı isimli kitaptan uyarlanmış, eminim kitabı daha güzeldir.

Amelie



BA-YIL-DIM!
Ben daha yeni izledim evet! Ama iyi ki doğal gelişimini, bu filmin elime geçişini bekleyip izlemişim, ille de bir filmin peşine düşüp sonra da beğenmediğim çok oluyor mesela..
Çok güzel bir filmdi yaa... Audrey Tautou ya hayran olanları, bu filmi sevenleri çok iyi anladım. Şimdi ne kadar Audrey Tautou filmleri varsa hepsini izlemek istiyorum.
'Da Vinci Şifresi'ne de başlamış, kitabınıda okumuş olmanın erdiği müşkülpesentlikle daha başlarında sıkılıp bırakmıştım ama bu kadın için izleyeceğim o filmi!
O nasıl güzel bir kemik yapısı ya.. Sanat eseri mübarek!

"Oysa siz bayım bir sebze bile olamazsınız, çünkü bir enginarın bile kalbi vardır"

16 yorum :

  1. kirpi beni çok güldürmüştü..güven kıraç'ı nerde görsem çok gülüyorum:)

    YanıtlaSil
  2. amelie hayranım favori filmim :)
    defalarca izlesem asla sıkılmam
    beğenmene sevindim ortak bir zevkimiz var artık :)

    YanıtlaSil
  3. Amelie.. müzikleri kendisi şahane!! favori filmlerinden..

    YanıtlaSil
  4. Benim ara tatil gelmeden liste aldı başını gitti acep yeter mi ki tatil günleri bunları izlemeye;)

    YanıtlaSil
  5. ben bunlarin icinden sadece grease i ve amelie yi izledim. ve amelie gercekten cok güzel. ne bilim farkli bi konusu var bence. aski normalden degisik bi sekilde yasiyo o tatli kiz =)

    xx

    YanıtlaSil
  6. ''kurbağa öpmekten yorgun'' bu filmi ben de izledim. kızın mimikleri ve filmin mutlu sonla bitmesi dışında bir şey yoktu:)

    YanıtlaSil
  7. Amelie süperdir,harikadır yeni izlemiş olmana üzüldüm bak,ara ara izlemek o renkli güzel dünyaya dalmak gerek.Hele müzikleri ayrı bir güzeldir.Çizgi filmi gibi bir karakter değil mi??

    YanıtlaSil
  8. amelie izleyeli cokoldu:) yeniden izlenmeli...sen ne cook izliyorsun öyle:) hizina yetisemiyourm canim

    YanıtlaSil
  9. da vinci şifresini bitir mutlakaaaa,ay süper heyecanlı,sakın bırakma.Amelie yi izlemiştim ama,etkilenmemiştim.Bi daha izliim belki etkilenirim :)

    YanıtlaSil
  10. The Greatest Game Ever Played of Seyhannnnn :) süpersin..bu benim en sevdiğim filmlerden biridir.Filmini alacaksanız Hayatımın Maçı diye sorun bulursunuz.Aslında pek bulunmmuyo.Ben 2005 te izledim ilk..Sanırım değişik zamanlarda toplamda 4 kez izlemişimdir :) hiç izlememiş gibi yapıp başkalarına da izlettim :) nese işte.Böyle yurtta kalıyorduk iki üç kişi film almaya gittik.Herkes bi film seçti ben de bilmiyordum bu filmi aslında Bagger Wance efsanesi diye bi film arıyodum o da böyle golf lü bi filmdi.Ama adını bilmediğim için tarif ettim.Baktım böyle bi film gösterdi ben bunun o aradığım film olmadığını bile bile aldım.Yurtta 8 9 kişi gecenin bi yarısı ışıklar kapalı hepimiz yerlere serilmiş bu filmi izledik.Seçtiğim filmin herkeste büyük bir etki yaratması çok hoşuma gitmişti. :) İzleyin izleyin ...

    YanıtlaSil
  11. bu ara da Hayatımın MAÇI filmini buraya tıklayıp tek linkle şeedebilirsiniz.Ama tabi dvd sini alın :) Seyhanın yaptığı gibi gözlüğü indirip göz kırpıyorum burda :)

    YanıtlaSil
  12. Ben hiç birini izlemedim desem.
    Pek uzak kaldım bu aralar herşeyden sanırım...
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. Film önerilerin burada Seyhanım :) Bu arada söylenmiştir eminim ama Audrey Tautou ANDREY değil :)

    http://lafea.byethost10.com/wordpress/2009/08/23/eylemlerim-artarak-surecek-demistim/

    YanıtlaSil
  14. Canımcım bayılıyorum senin film eleştrilerine ve hep dikkate alıyorum,öpüldün tatlımm !

    YanıtlaSil
  15. Zeynep, ayrıntılara takılıp sinir mi olmuşum yoksa :)

    Fotograf Penceresinden, bnmde defalarca izlesem sıkılmayacaklarım arasına girdi ki seçiciyimdir :)

    Siu, evet yaa müzikleride çok güzeldi...

    Tatlı Cadım, yetiştirebildiğin kdrıyla artık taam mı :) hem söz vermiştin euhueh :))

    Sena, öyle gerçekten.. anlatımıyla da diğerlerinden sıyrılıyor. ;)

    Stuven, :) xavier nasıldı :)))) kızın ayrıca vücudu pek güzel, kıyafet seçimleride çok hoştu :)

    Yıldız, kesinlikle arayı açmadan sıklıkla izleyeceğim bir film! çizgi film karakteri gibi evet evet öyle gerçektenn!! bende öyle olmak istiyorummmm...

    Nergiscem, bazen çok kızıyorum çok film izliyorum diye. alıp götürüyor beni başka başka yerlere ama duramıyorum izlemeden :)

    Ebruli, cd si mevcut izliycem mutlaka! kitabını okuduğum filmlerin sonunu kolay kolay getiremiyorum ama bu audrey için izlenmez mi yaa..

    FD, ya bende seçtiğim film beğenilsin mest olurum.. hemde 8-9 kişi ne kdr kalabalıksa o kdr memnun edilmeleri zor olur bravo risk almışsın ama güzel sıyrılmışsın :) linkler için saol insanların işine yarayacaktır

    Taze Nane, amelie için daha fazla bekleme en azından;)

    J.Potter, bn ne dedim :)) valla önce audrey yazmıştım hangi ara andrey yazmışım :)

    TAze KAhvem, tşk ederim cnm ;) umarım memnun kalıyorsundur öpüldün bilgecik ;)

    YanıtlaSil
  16. film önerilerini dikkate alacağım amelie izlemedim bir de frida 2sini de merak ediyorum en kısa zamanda dvd lerini alacağım

    MUTLU YILLAR SANA

    YanıtlaSil

söz sizin...