3 Aralık 2009 Perşembe

Pürüzyen Aşkına...

Fotoğraf0431

Ya da bu pürüzyen nedir Allah aşkına?
:)
Yengem yemiş. Ay günlerce anlattı. En son dedim nerde yedin?
Yerini tarfi etti. Gittim, tam tarif ettiği yerde yedim:)
Öyle pis bi huyum var, böyle tavsiyeleri dinlerim uygularım:)
Hayalimde milföyün içindeydi badem.. Ama semsert bir hamurla yedim. Orjinali milföyden sanırım.
Güzeldi aslında, fena değildi.
Siz hiç yediniz mi?
Eminim aranızda bana 'en güzel pürüzyen şurda bulunur' diye önerecek birileri çıkar :)

35 yorum :

  1. ben hiç yemedim ilk kez görüyorum desem :)

    YanıtlaSil
  2. pürüzyen ne ola ki :))
    ilk defa duydum gördüm ama anlamadım tam olarak :))
    neyse afiyet olsun :PP

    YanıtlaSil
  3. ay ben de çok severimmm.Ben Seyran pastanelerininkini çok severimm.Beleki seversin sen de;)

    YanıtlaSil
  4. acaba ne zaman vazgeçeceksin bu huyundan :)))

    YanıtlaSil
  5. hiç yemedim ama bu pürüzlü şeyi merak ettim :)

    milgöylü ise güzeldir ama sanki bademle pek yakıştıramadım gibi gibi..

    YanıtlaSil
  6. hahahahha ben parizyen diye okudum :))
    hiç duymamıştım ama içinde badem varsa kesin benliktir :)

    YanıtlaSil
  7. Seyhancım ben ilk defa duydum,daha önceden yemiş olabilir miyim hatırlamadım da,neymiş tam olarak içinde badem mi var?

    YanıtlaSil
  8. parizyen gibi :D ay ilk defa görüyorum, nasıl kaçırmışım ben bunu :) görürsem deneyeceğim ilk fırsatta Seyhancım.

    YanıtlaSil
  9. ben milföyü tuzlu olarak yerim. aksini düşünemediğim için bir tavsiye veremiyorum:)
    başlık süper olmuş:)

    YanıtlaSil
  10. hiç tatmadım ,aslında ilk senden duydum :)

    YanıtlaSil
  11. adını sayende ogrendim ben de cok severim.afiyet olsun!

    YanıtlaSil
  12. Cahilliğimi bağışlayın, ismini bile duymamışım... Merak ettim şimdi... Bulunur mu ki acaba buralarda?

    YanıtlaSil
  13. İlk defa duydum kendisini

    YanıtlaSil
  14. Bende yedim çok beğenmiştim yediğimde ama önerebileceğim bir yer yok her pastane yapmıyor sanırım.
    Afiyet olsun :D

    YanıtlaSil
  15. Ben de isterim yerin tarifini, ank. daydın sen di mi, hemen denemek istiyorum bunu :)
    ilk defa duydum cidden

    YanıtlaSil
  16. neymiş o ki?
    milföye benziyor

    YanıtlaSil
  17. DüşünenBalık, adını ilk duyduğumdaki tepkim aynıydı:)

    Şıkella, inanırım :)

    Dominika, saol cnm :)

    Ebrulim, seyran pastanesini nerde bulabilirim ;)

    Bahaar, bencede milföylü güzeldir ama ben milfötlüsünü yemedim. badem ise güzeldi yaa..

    Gençbiranne, can çıkar huy çıkmaz :))

    Çatı Katı, hemde ne badem! kesin dene o zmn sen :)

    Yıldız, dev kurabiye düşün hamuru sert ısırınca daılıyor işte, zor yeniyor :) içinde de bademli şekerli bi karışım var yoğun bi badem tadı alıyorsun.

    Pinky, nerde yediğini unutma, en güzel pürüzyeni arıyoruz :)

    YanıtlaSil
  18. Stuven, :)) haklısın belkide milföylü değildir ama öyle duydum sanki :S

    Fotograf Penceresinden, :) bende çok yeni öğrendim

    Özge Sipahioğlu, ismi nerden geliyo acaba? keşke nerde yediğinide yazsaydın :)

    Deliler Teknesi, est. cnm bende yeni yedim:) illa ki bulunur ;)

    Ferulago, yalnız değilsin ;)

    Sinirli kelebak, evet bende her yerde göremiyorum. neden acaba.. senin yediğin milföylü müydü ? - taktım :))-

    Eda, yok cnm be istanbuldayım ben..

    Mavianne, yok yok milföy değil ama sanki milföy olmalıymış gibi geliyor insana di mi :)

    YanıtlaSil
  19. Bende adını duyup deneyenlerdenim amaaaa badem sevmeme rağmen 'I dont like it' .. Üçüncü lokmada tıkandığımı hissettim..Deniycekseniz yanınızda su bulundurun derim ...Afiyet olsn!
    Buarada Seyhan şu gün itibarıyla yuvama döndm :P

    YanıtlaSil
  20. Yemekle aram olmadığından tavsiyeleri de dinlemem :) Parizyen çorap geldi aklıma kız ahah

    YanıtlaSil
  21. Ben istanbuldayım,bir çok şubesi var.Ankaradamıydın sen canım?

    YanıtlaSil
  22. Hiç mi hiç duymadım ilginç:o

    YanıtlaSil
  23. Evet,bende yedim pürüzyeni..
    değişik bir tattı beğendim :)olsa şimdi yerdimm bi ara gidip birlikte yiyelim baksana kimse sevmemiş :)

    YanıtlaSil
  24. Şebnem, welcome home honey :)
    seninki milföyden mi yapılmıştı?

    Edacım, :) ayneen!! :)

    Ebrulim, yok burdayım, yani istanublda :))) çıkar karşıma bi yerlerden o zmn ;)

    Tatlı Cadım, e artık bi tane yersin bnm için :)

    Nur, demek beğendin :)) ne zmndır birlikte bişiler yapmıyoruz zaten vesile olur ;)

    YanıtlaSil
  25. ben yedim çok güzel ama dediğin gibi milföy hamurundandı çok lezizdi

    YanıtlaSil
  26. Yemeğe düşkünüm,tatlıya da..
    Çok merak ettim..
    Rastgelirsem Syhn demişti diip denicem:)

    YanıtlaSil
  27. sigara şeyiisne benziyoooo :))) ben ona benzettim.Sigara pöçüğüüü :))

    YanıtlaSil
  28. bende adını ilk senden duydum ..

    YanıtlaSil
  29. Handan, benden milföyden yapılmışından yemek sitiyorum nerde yedin ? ay ne pis boğazım:)

    Mughetto, baskı altında kaldım:)) denk gelirde yersen umarım beğenirsin ;)

    Kısaca Fd, ona bişe ki buna benzettin :)

    Dikiş Dersi, tuhaf bir isim aslında di mi :)

    YanıtlaSil
  30. şekerim, bu pürüzmü müydü neydi, bi sen biliyormuşsun nerdeyse :)
    pürüzyenmiş pardon :)

    YanıtlaSil
  31. ilk defa senden duydum ben ya..ismi sıcak gelmedi ama tadını bilmem..

    YanıtlaSil
  32. Hım, hiç dikkatimi çekmemiş ne kendisi ne adı. ebruli seyranda var diyor en kısa zamanda bakayım, bende merak ettim.

    YanıtlaSil
  33. İlk defa duyuyorum canım ama merak ettim gerçekten nası bişey o :DD

    YanıtlaSil
  34. ayıptır söylmesi pürüzyen yerken dedim bi bakayım neler diyolar hakkında.bu sayfaya rastaladım.şuan yiyorum bi yandanda yazıyorum.cidden çok lezzetli.ezme tarzında tatlı sevenler için birebir.dışı incecik kıtı bi hamur içi badem ezmesi.ayrıca üstü şeker kaplı.ve fakat uyarmalıyımki benim gibi midesi çabuk yananlar yarısından sonra midenizdeki yanmaya aldırış etmeyin.o kadar lezzetliki yiyin gitsin.

    YanıtlaSil

söz sizin...