25 Aralık 2009 Cuma

Mutlu Noeller!

Okul yıllarında hocalara "mutlu noelleer!" deyince ne kadar bozulurlardı:)
Ama o yüzlerinde ki ifade var yaa.. Görülmeye değer..
Noel, hristiyanların kutladığı, Hz. İsa'nın doğum günüdür.
25 aralıktır ;)
Yılbaşı değildir yani.
Noel baba haliyle bu gece gelir, yıl başı gecesi değil :)
Hindide şükran günlerinde yenir, yılbaşında değil..
Ama biz kutlayamadıklarımızı da katıştırıp hepsini yılbaşı gecesinde kullanmayı başarmışız :))


Soframı paylaşmak istedim sizinle...

Son bi kaç günüm biraz yoğun geçti. Bloglara bakamadım, tembellik edip bol bol uyuyamadım, yorumları onaylıyamadım ama yakındır hepsini yapacağım..

MUTLU NOELLER!!
:)))))

26 yorum :

  1. tatlım masa örtüsünü görünce aaa... benim masa örtümden dedim bizden mi aldın :)
    bu arada mercimek köftesi gördüm orada börek ımmm harika olmuş

    YanıtlaSil
  2. Ama ama ama çok canım çekti Seyhan :( Bu bana yapılır mı ya :( Ben kısıra taparım :( ühüüüüüüüüüüüüü :(

    Ellerine sağlık, çok marifetlisin Seyhancım çok leziz gözüküyorlar. Tariflerini paylaşır mısın onların aceba rica etsem? Fırınıma yeni kavuştum da ben, pudra şekerli kurabiye fiyaskomdan sonra sevgilimin diline düşürmücek bi şeyler yapmak istiyorum :D

    YanıtlaSil
  3. Syhnm enfes görünüyor,ellerine sağlık,gelip ben de sofraya konuk olmak istedim;)

    YanıtlaSil
  4. ayyyyhhhh karnim tok olmasina ragmen yine de onlardan da yemek istedim simdi. ellerine saglik =)

    YanıtlaSil
  5. Deli kız ya :) Noel senin neyine. Nedir bu müslüman mahallesinde salyaongoz satma çabaları Seeyhan ben sümüklü böcek yemem bea :P Yine de Meri Meri Meri Krismıs :))

    PS: Kıssssssssssırrrrrrrrr...

    YanıtlaSil
  6. mutlu noeller. sofra harika görünüyor. afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  7. ay ondan mı Noel baba gelmiyoooo bekliyorum bekliyorum daaaa :))) Sofran iştah açıcı,benimki de çok kapalı ya,hepsini lüplerim:Pp öptüm canımm..

    YanıtlaSil
  8. Canım sofran çok romantik bayıldım el
    lerine emeğine sağlık öpüyorum...

    YanıtlaSil
  9. Gözümden kaçmış.Güller ve mumlar şahane ama tatlı yok mu bu sofrada? Bu arada deli gibi DVD yazdırıyorum senin için :)

    YanıtlaSil
  10. ben çocuklara yılbaşı çekilşi yaptırmadım aa canım bu yazını okuyunca hatrladım ne alaka dimi:)

    YanıtlaSil
  11. harika bir sofra ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  12. Fotograf penceresinden, şekerim bak bakıyım seninkini mi almışım karışmasın :))
    mercimek köftesi gibi görünen aslında patates köftesi :)) daha gerisi vardı. onlar şekil vermeyi yetiştirdiklerim :)

    Leah, değişik bişi olmadığı tarif yazmaya gerek görmedim ama özellikle istediğin bir tarif varsa seve seve veririm .

    Yıldızcım, tşkederm cnm bir gün olursun belki ;)

    Sena, tşkedeirm çook tatlısınn..

    J.POtter, işin ne yaz tabii dvd lerimi :)) 2 ÇEŞİT tatlım vardı bu arada dolaptalardı :) sofranın kalabalık hlinden ziyade sade hali olsun dedim bardak ve içecek de foto da olmamasına rağmen ikram edildi :))

    Stuven, tşkederimm cnmm..

    Ebrulim, gelmedi mi kereta insan bi hbr eder dimi :) saol tatlım ;)

    Derya, senin tarfilerinden birini kullandım mesela ;) tşkedeirm..

    Zeynep, :) hadi sen unuttunda çocukların hatırlatmaması ilginç severler normalde :)

    Nilgün, çok saol cnm ;)

    YanıtlaSil
  13. Amann mutlu noellerr olsun kuşuma hatta noelinn mübarek olsun diyerekten de suyunu çıkartrızz hocalara inattt :DD

    YanıtlaSil
  14. ya bak görüyonmu bende adamı yılbaşı günü bekliyom hep.demek o günlerde fosur fosur uyuyo he. vay bana vaylar bana seneye hatırlat tamam mı?
    o tabaklardan biri de benim için kondu dimi?
    bu sorularımı cevaplıycan dimi?
    sana bayılıyom bunu biliyon dimi?

    YanıtlaSil
  15. hepi kırismıs ama noel babab benim evime uğramadı, süs olsun diye asılan çorapları annem gavur işi diyerek indirmiş.

    YanıtlaSil
  16. Mercimek köftesini çok severim ben ya :( Oruçlu oruçlu yapılır mı bu bana:(

    YanıtlaSil
  17. Taze kahvem, :)) saol kuşum geçmiş noelin mübarek olsun ayy tööbe tööbe :)))

    Ceydanın bahçesi, seneye hatırlatcam tamam ;)
    bundan böyle her seferinde bi tabak senin için bulunacak!!
    bak cvpladım :))
    bende yorumuna çok keyiflendim hissettin di mi ? :))

    Sürüden Ayrılan Koyun, anlaşılan bu yıl birileri uslu çocuk olmamış :))

    Semoşş, Allah kabul etsin.. çok sevapmış çok ii etmişsin yalnız o mercimek köftesi değil patates köftesiydi:)

    YanıtlaSil
  18. uslu çocuk oldum, hatta şirinleri bile gördüm.

    YanıtlaSil
  19. Aaa ben onu mercimek köftesi sanmıştım. Neyse senin sayende bugün mercimek köftesi yedim. Annem ben öyle iç çekince dayanamayıp yaptı. :))

    YanıtlaSil
  20. hissettim canikom ne güzel tebessüm ettirebildiysem.daha çok yaparım bundan sonra heleki sen bana tabak koymuşsun gıdıklarım bile seni güldürmek için :)))

    YanıtlaSil
  21. heh heh heh
    noelin Mübarek olsun !!!!

    çok hoşsun

    mutlu yıllar diliyıorum sana

    YanıtlaSil
  22. HO HO HO,MUTLU NOELLER SEYHNCIMM:P

    YanıtlaSil
  23. Sürüden ayrılan koyun, o zmn acı gerçeği öğrenmenin zamanı geldi.. noel baba diye bşi yoktur :Pp

    Semra, hadi yine iisin :)

    Ceyda'nın Bahçesi, ohh ne ala şekerim saol öpücükler ;)

    Mavianne, :) çok tşk edip sana da mutlu seneler diliyorum ;)

    Prettycool, saolun efenim sizede, size de taze anne :))

    YanıtlaSil
  24. Baktıkça acıkıyorum ya. :(

    YanıtlaSil
  25. masa süper görünüyorr, yeri gelmişken yeniyılını kutlarım cnm, seneye görüşürüz :P dermişim :)

    YanıtlaSil
  26. noel kutladığını bilmiyodum setücüm !!

    YanıtlaSil

söz sizin...