14 Aralık 2009 Pazartesi

Mim


Stuven ve Ebruli aynı mimi göndermiş teşekkürler hanımlar ;)

1-Kullandığınız parfüm markası ?
Cacharel Amor

2-En son okuduğunuz ya da okumakta oldugunuz kitap ?
Kürk mantolu madonna

3-En son izlediğiniz film ?
Kız kardeşimin hikayesi - :(

4-Okumaktan zevk aldığınız kitap türü ?
Kişisel gelişim kitapları dışında kalanların her zaman şansı var

5-Vazgeçemediğiniz,beğendiğiniz giyim markanız ?
Her markayı bir diğeriyle aldatabilitem mevcuttur :)

6-Saç renginiz ?

Gri :))

7- Göz renginiz ?

Feri sönmüş kahverengi :))

Bir mim sonuna daha geldik... Mim gönderdiklerim ;
Yıldız
Aicha!
Anne ve kızları
Derya
Rengarenk dünya

15 yorum :

  1. bir mimim vardı şimdi senin mimi okuyunca hatırladım :)

    YanıtlaSil
  2. hahahhay :)) feri sönmüş kahverengi hı.Ah kimler almış ferini kıyamam ben sana :)Amor amor da çok güzeldir çok severim.Kitabı da filmid e not aldım.İş güç yapmadan film izleyip,kitap okuyup,kahve içesim var battaniye altında.Kedi gibiyim bu gün,ferim sönmüş benim de bak şimdi farkettim :)

    YanıtlaSil
  3. ay teşekkür etmeyi unuttum :) teşekkürler canım yanıtladığın için,çok naziksin.

    YanıtlaSil
  4. Ayy ben o feri sönmüş kahverengileri nası merak ediyorum bilemezsin tatlımm :))

    YanıtlaSil
  5. o film çok ağır geldi bana,sinemadan çıkınca dayak yemiş gibi oldum resmen..:(

    YanıtlaSil
  6. cevapladığın için teşekkür ederim.
    demek gri:) ilahi syhn.

    YanıtlaSil
  7. Mim zamanı gelmiş:) Teşekkürler,en kısa zamanda ben de yazarım.

    YanıtlaSil
  8. Syhnm okurken yazdıklarını bir anda gördüm aa mimlenmişim dedim:))

    Yazdıkların da ayrı bir hoşuma gitti.Özellikle her markayı bir diğeri ile aldatmana bayıldım;))

    YanıtlaSil
  9. selam,cacharelin amorunu gecen gun bende kendime aldim oylesine,en favori parfumume param yetmedi:( fena degilmis gercekten...kurk matolu masdonnayi da cok sevmistim:) sevgiler

    YanıtlaSil
  10. feri sönmüş kahverengi ne ya :) ilahi seyhan. delisin :)

    YanıtlaSil
  11. Fotograf Penceresi, hatırladın demekk, nihayet :))

    Ebrulim, ricaederim ne demek.. hele filmle berebar iice sönebilir o fer.. :( çok ağladım çook ..

    Bilge Sultan, hani geleceksin ya.. görüşcez ya ;)

    Moda Gezegeni, o filme eklenen birde sinema etkisi .. düşünmk istemiyorum :(

    Stuven, rica ederim bebişimm.. ay napıyımm sinir oluyorumm :))

    Rengarenk Dünya, sevinirim ;)

    Yıldız, :) hepimiz biraz öyleyiz di mi yalnız değilim bu konuda :D

    Çilek suyu sibel, bana da hediye gelmişti öyle vazgeçilmezim olacak bi parfüm bulamadım henüz :)

    Kelecek dr., yazdığım sırada öyle hissediyordum napıyım :))

    YanıtlaSil
  12. 7 maddeye bak ahah deli kuzum deme öyle test edicem 2 güne :)

    YanıtlaSil
  13. feri sönmüş kahverengi hee.
    gözlerinin içini pırıl pırıl yapan sevinçler,müjdeler gelsin sana hayatın boyunca hep.
    kürk mantolu madonna çok güzel bir seçim.

    YanıtlaSil
  14. Canım teşekkür ederim mim için!En kısa zamanda cevaplıycam!

    YanıtlaSil
  15. Edoş, kuzum belki seni görünce ışıldar, ben karışmam :))

    Ceydanın Bahçesi, ayy tşk ;) bilmukabele bu güzel dileklerin için

    Kitap Kurdum, çok sevinirim ;)

    YanıtlaSil

söz sizin...