10 Aralık 2009 Perşembe

Kızsal Şeyler Mi?

Ben Güney Kore filmleri pek severim ya, bilmeyen yok artık zaten..
Yakında dizisine de başlıyıp depresyona gireceğim, planlarımı yaptım:)
Hep bu arkadaşım alıştırdı beni o filmlere..
Hollywood'a yüz vermez oldum.. - İzliyorum arada tabii, sizden saklamıyorum onu da biliyorsunuz :)

O benim Güney Kore filmlerine olan sevgimi gün ışığına çıkardı, bende onun içinde yatan kokoşu uyandırdım.
Benden kokoş olup çıktı:)
Birde blogu var Kızsal Şeyler İşte diye..

Ama gelin görün ki, her şeyin müsebbibi benmişim gibi gösteriyor;
Alıp kullanmadığı kozmetiklerinde, kıyıp almadığı LV çantanında.. :))))
Sakın!! Blogunu ziyaret ettiğinizi, izleyicisi olduğunuzu görmiyim, duymiyim :))

5 yorum :

  1. artık çok geç linki vermişsin:))

    YanıtlaSil
  2. hımm bir bakıp çıksak anlarmısın ?

    YanıtlaSil
  3. Pek duygulandım ağlayabilirim. Dur daha kokoş olmadım ama olacağım allahın izniyle :)

    YanıtlaSil
  4. AWESOME aman diyorum :) Yabancılar amma çok kullanırlar bu lafı, Kore'ye gidiyor Ömi sana film alsın bari söylerim hehe :)

    YanıtlaSil

söz sizin...