23 Aralık 2009 Çarşamba

Katı Meyve Sıkacağım Bozuldu

Hani tembelim falan diyorum ama her sabah meyve sıkma ayinim vardır benim.
Ayin diyorum çünkü;
Kış geldi mi o katı meyve sıkacağı sahneyi alır. Ben bir saatimi meyve suyumu Hazırlamaya, ardından sıkacağımı temizlemeye harcarım.
Derken bozuldu..
Sonra da moralim :(

Bana katı meyve sıkacağı göndermek isteyen sevgili yetkililer..
Lütfen meyveleri minik parçalara bölmeme gerek olmayan ürünlerinizden seçin:))
---
Go Ho Ho
GAP in bu reklamına bayılıyorum yaa!!!!



Amerikan filmlerinden tanıdığımız, amigo kızların tezahüratları tarzında...
Çok hoşuma gidiyor!
Go Christmas Go Hanuka!
HADİ SİLKELENELİM HEP BERABER!! :))

25 yorum :

  1. bende srah j.parkerla olana bayilmistimhele sarkisina,bir daha izleyesim geldi..kanimca en guzel reklamlar chanel'in..romantik ask filmleri gibi,hele sonuncusu,istanbulda cekilmis:)

    YanıtlaSil
  2. Ayy çok hoşuma gitti reklam ilk defa izledim:)Garanti yok mu canım?

    YanıtlaSil
  3. Syhn'ım sıkacak köpeğin olsun bacım :)

    Bu arada nasıl güzel yapmışlar reklamı, üst üste zıplasak kız gelince.

    Sen ben deli Asoş ahahah :)

    Kafa göz yararmıyız dersin cano :)

    YanıtlaSil
  4. ooo... baya ugrastırıyormus senı sık temızle malesef daha az kirleneni daha kolay temızlenenleri olsa :)

    YanıtlaSil
  5. Aman da kıyamam ben sana :) Benim de her sabah böyle bir ayinim var.Ama hastayım şu an gribim.Domuz mu dimi bilemiyorum :)Hani nerde onca içtiğim portakal,nar :)Gap reklamına ben d ebayılıyorum,kanımı kaynatıyolar ;) öptüm Syhn'cım.Yapılandırma vardı blogumda şekerim;)Kat çıktım :))

    YanıtlaSil
  6. Ah canım!Sana bizimkini verelim,ben hiç kullanmıyorum:))

    YanıtlaSil
  7. Senin için 2010 yılı dilediğim:

    Seyhana bir katı meyve sıkacağı lütfen:)))

    Fotolarını görmüştüm reklamın renkler her şey çok hoşuma gitti ama izlememiştim.Teşekkürler paylaşımın için.

    YanıtlaSil
  8. Ben de çok sevdim bu reklamı çok eğlenceli :) Bizde de bir katı meyve sıkacağı var mübarek meyvenin suyunu her yere göneriyor.Kocaman leğen gibi kap koyuyorum altına :) Ben sıkar göneririm sana, bozma moralini :)

    YanıtlaSil
  9. tüm firmalar bu önerini dikkate alıcakmış:)

    bu reklamı ben de çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  10. canım sen kendine nasıl tembel dersin ya?!... benim sabahları en üşendiğim şeydir meyve suyu yapmak :) tebrik ediyor, ayakta alkışlıyorum seni :)

    YanıtlaSil
  11. ahahaha :)))
    bende diyorum ki kış geldi seyhanın dudakları neden turuncu değil?????
    meğer sıkacak bozulmuş:))))

    YanıtlaSil
  12. sinboydu snaırım haznesi epey genişti..
    benımde en nefret ettıgım sey onu temızlemek..bi bardaklık sey ıcın onca hezımetı cektırıyor bu alet ama taptaze yudumlara da değiyor hani :)

    YanıtlaSil
  13. ruhuna el fatiha:D bn meyveleri limon sIkacaginda sIkIyorum cünkü o asil alet cok büyük ugrasamam onunla:) asil tmbel benim sekerim

    YanıtlaSil
  14. Bu reklamın sonu çok hoşuma gidiyor benim de nasıl kayıyorlar öyle.
    Hem tembelim deme bak. Ben senin gibi öyle 1 saat hayatta uğraşamam. Maşallah diyelim de nazar değmesin.

    YanıtlaSil
  15. Syhn'cım mimledim seni güzelim ;)

    YanıtlaSil
  16. Canımcım her sabah bir saat meyve sıkıp bir saat meyve sıkacağını temizleyen hatun tembel değildir bilakis eli öpülesi hatundur.Bu arada bu reklamı ben de çok seviyorum izlemesi biraz yorucu ama eğlenceli.Öpüldün reçelcim :)) Baak unutmamışım demi !!

    YanıtlaSil
  17. canım reklamı izleyemedim ofiste nete kısıtlama getirdiler
    video izleyemiyorum
    umarım biran önce tamir olur :))

    YanıtlaSil
  18. ayy bide böyle bir durum var dimi bloglarda.millet istediği bişeyi yazıyo tak hemen geliyo. ama bize gelen yok.inşallah yetkililer sesini duyar canım.yeni yıl hediyesi gelir sana inşallah

    YanıtlaSil
  19. Çileksuyu Sibel, sjp ninkini iblmiyorum ben.. merak ettim bi aratayım ;)

    Tatlı cadım, begenmene sevindim ama garanti? :)anlamadım yani :)

    Edoşum, sen gelince bi deneyelim istersen. en üstte senin olman hepimizin refahı açısından önemli :)

    Fotograf Penceresinden, öylesi olsa onu yılın icadı secerdim :)

    Ebrulim, şimdi çıktığın katı ziyarete geleceğim :) geçmiş olsun bu arada..

    Canancım, ay çok tşkederim ne kdr incesin ;) kullan şekerim valla kış aylarında biraz güçlü olmamızı sağlıyor

    Yıldızcım, tşk ederim ii dileklerin için:) tamire gönderdim yapılması da işime yarar :)

    Aicha, :)) etrafa sıçrayınca hemen temizlemek gerek kuruyunca çıkmıyor birde o karışım :) çok saol şekercim :)

    Stuven, ay fena mı olurdu bi firmanın reklam yüzü olsam :Pp

    YanıtlaSil
  20. Merbe, tşkederim cnm koltuklarım kabardı :) benim kdr obur değilmişsin demekki :)

    Gençbiranne, ha yani bu yazmak zorundaydın di mi? :))) havuc cabuk rengini veriyor ama kolay geçmiyor ne yapiyim :))

    Naki, o temizliği nedeniyle yıllarda dolabın bi köşesinde kaldı ama ona da alışmıştım ki bozuldu :(

    Nergiscem, :) bende elimde sıkacağım portakalları ama sıkacağım gelene kdr havuç elma suyu yok :(

    Semra, valla her seferinde bende kendime şaşıyorum " vay be bugün de sıktım ve temizledim" diye :)

    Ebrulim, ayy bir mimim daha vardı sanırım .. hemen yanıtlayacağım yani ilk fırsatta ;)

    Bilgecimm, unutmamışsın bana da hatırlattın baak :) tşk ederim hayatım bu haftalar tembellik edemiyorum ama yeni yılın ilk ışıklarıyla illede tembellik etmek istiyorum :)

    Mavianne, tşk ederim.. umarım sizin kısıtlamada kalkar ;)

    Ceydanın Bahçesi, var mıymış öyle bişi.. e bana sıkacak göndermeyen yetkilinin.. derrmişim :)

    YanıtlaSil
  21. Meyve sıkacağının garantisi var mı dediydim:))

    YanıtlaSil
  22. ho ho ho :))
    nasıl anlamamışım inanamıyorum kendime :)) yok garantisi biteli çok oluyor.
    tamir edilmese de çözümler üretiyorum ;)

    YanıtlaSil
  23. ah canımm,ben sana getırtıym kıngden tatlım nede olsa onlara çalışıyoz uygun fıyata nedersın

    YanıtlaSil
  24. bilahare görüşelim bebişimm :))

    YanıtlaSil
  25. oldu canım,bu hafta sonu geçcem ben oraya buluşalım

    YanıtlaSil

söz sizin...