7 Aralık 2009 Pazartesi

İngiltere'den Abim Gelmiş

Evde bir bayram havası
Abim beni ne çok severmiş:))
----
Bu yazımda gittiğine ne çok üzüldüğümü yazmıştım hani :)
Cumartesi günü bir kaç günlüğüne İstanbul'a döndü.
Geldiğinden beri aksilikler bırakımıyor yakasını. Önce küçük abimle hava alanında birbirini bulamamışlar, çünkü biri Sabiha Gökçende, öteki Atatürk Hava Alanındaymış. Bunu farkettiklerinde taksiye atlamış gelmiş bizimki.
55 TL tutmuş ve bizim akıllı yanında TL bulunmadığı için 60 sterlin ödemiş. Türk parasına çevirince aşşa yukarı 150TL yapar ama nedense hesaplıyamamış:))
Ve küçücük bir çantayla gelmiş, sinirli ya soramıyorumda, burdan bana bişi çıkmaz dedim:)
Nihayet küçük abim öteki havaalanından gelince, birbirlerine kavuşunca ikisindede sinir minir kalmadı:)
Ve o küçük sırt çantasını açtı...
Ta Taaa!!

Bana ugg almış!!
Ya da uggumsu bişi.. Artık ne derseniz:)) Kısa ve uzun olarak kullanılabiliyor.
Kırk yıl düşünsem öz abimin bana ugg alacağı aklıma gelmezdi:)
Geçen kış İstanbulda değildi, e bu kışda değil. O yüzden herkesin giydiğinden bihaber olsa gerek. O değil küçük abim - ki kendisi yaz kış istanublda :)- O bile görünce çok beğendi.
Sanırım çirkin olduğu müddetçe ne giydiğimi umursamıyorlar :)


Ben ugglarımla dans ederken birde bunları çıkardı.. Şimdi ayaklarımı ısıtıyorlar.. Çok tatlılar.. İkisinide 38 numara almış ama oldu ayağıma :)


Ben ikisiyle mest olmuşken bir de bu cashmere şal çıkmaz mı..(ki ben bayılırım cashmere e) "O da mı bana!!" dedim. 'senin beyaz bi kabanın yok muydu?' dedi
Onun üstüne almış -ki artık o beyaz kabanım yok ama ona söylemedim.
Şoklardayım... Benim abim bu kadar ince biri değildir.
Öyle ki 'gerçekten sana o mu almış' diyor duyan:)
Bende;
- Beni seviyor, çok özlemiş diyorum
"o küçük çanta tek benim eşyalarımla doluydu :)"

39 yorum :

  1. insan kardeşini sevmez mi hiç sende :) iyi günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
  2. oh vala,hayat sana güzel :) ben de derdim abim bana bi şi almaz die ama hasret ayrı bi şey ya..güle güle kullan cicilerini canım..

    YanıtlaSil
  3. Hadi bakalım hadi bakalımmm iyi günlerde kullan:))

    YanıtlaSil
  4. iste abiler böyledir gerci benim abim nede ablam yok, abla olan benim:) cok güzeller canimözelikle ilk fotodakine bayildim:) iyi günlerde giy Insallah

    YanıtlaSil
  5. öncelikle hoşgelmiş. çok güzelmişler güle güle kullan düşes hanım:))

    YanıtlaSil
  6. abiler sever ama çaktırmaz:)

    YanıtlaSil
  7. Madem abinde var bu kadar değişiklik,sor bir bakalım hayatında biri var mı diye,gerçi abin evlidir belki nerden çıkardıysam şimdi :))))))

    YanıtlaSil
  8. ne güzel :) güle güle kullan :) beklemeyince böyle jestler daha bir sürpriz oluyo di mi :)

    YanıtlaSil
  9. Ben bayıldım şeker ugglerine :> güle güle kullan ayağında paralansınnn....

    YanıtlaSil
  10. güle güle kullan canim. hele o ikici resimdeki aykkabi/terlikleri cok begendim. ayaklarini sicacik tutacagindan eminim. benimde böle biseye ihtiyacim var.
    abinin türkiye ye gelmesi de bi olay olmus. zaten insan stresli oluyo bide seni karsilamaya gelenleri bulamayinca insan iyice sinir olur. bide üstüne bosu bosuna birsürü para ödemis. yazik. neyse vardir bunda da bi hayir =)

    YanıtlaSil
  11. Canım gözün aydın cicilerin çok şık iyi günlerde kullan mutlu haftalar öpüyorum...

    YanıtlaSil
  12. Hakikaten özlemiş abin,çok da zevkli seçmiş,iyi günlerde kullan.Ben olsam yalnız göndermez,peşine takılırdım,hatta kapağı oraya atardım:)

    YanıtlaSil
  13. buna inanamıyorum bu bir şaka olmalı:))
    kesinlikle englısh gentlemen olmuş,avrupa yaramış :)))
    güle güle giy bebişim daha doğrusu giyelim hep beraber!!!

    YanıtlaSil
  14. Ne güzel!Güle güle kullan canım hediyelerini!

    YanıtlaSil
  15. Güle güle kullan şeker :) Bizde de var o sanki hiç sevmiyoruz birbirimizi gibi duruyoruz, hiç düşünmüyoruz gibi ama hiç öyle olmuyor :)

    YanıtlaSil
  16. Fotograf Penceresinden, hem ben sevilmeyecek insan mıyım, di mi :P

    Zeynepin Sesi, 26 yılda gördüğüm ilk hediye ama :D

    Tatlı Cadım, tşkler cnm..

    Nergiscem, büyük olmanın avantajı daha fazladır heralde;) tşkler cnm.

    Stuven, ay cnm çok saol ;)

    Beliz'imin Günlüğü, tşkler..

    Ghanima, sanırım haklısın :)

    Hayatımdaki D'ler, bizde evli yok :)) ama bu değişime bir kız neden olmuşsa başımızın üstünde yeri var :)

    Sedaca, öyle valla, aslında hiç sevmem sürprizleri ama hediyeler bunun dışında :D

    YanıtlaSil
  17. Hatice, çok tşkederim cnm ;)

    Sena, o yolculuk zaten gergin bi durum birde bu aksiliklerle canından beziyor insan. yarın geri gönderiyoruz inşallah kazasız belasız aksiliksizz..

    Derya, çok tşkederim cnm ;)

    Gençbiranne, kombinlediğim zmn daha çok beğeneceksin eminim :) noeli bekle :)))

    Rengarenk dünya, hiç bi yer istanbulun yerini tutmuyor bnm için :)

    Anne ve Kızları, çok saol cnm..

    Aicha, onları en sevdiğim an uzakta oldukları zmnlar :))Allah başımızdan eksik etmesin ;)

    YanıtlaSil
  18. güle güle kullan Seyhancım, çok güzel hepsi :) abine bencede bir hanımeli değmiş :))

    YanıtlaSil
  19. İyi günlerde kullan Seyhancım :) 'Çirkin olduğu müddetçe ne giydiğimi umursamıyorlar' demene güldüm :)

    YanıtlaSil
  20. seyhan o ne güzel bi kaşmirrdir öylee..hepsi birbirinden güzel güle güle kullan canım..ah abi oku bunları gör bunları:)

    YanıtlaSil
  21. canım güle güle kullan.abin harika seçimler yapmış:)

    YanıtlaSil
  22. ne güzel herkeste öyle abi yok kıymetini bil güle gülede kullan ciclerini

    YanıtlaSil
  23. Gözün aydın Seyhancım, yenilerini de güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  24. ne güzel yahu insanın kardeşi olması :))
    allah ayırmasın canım birbirinizden.. nasıl özlediyse abin kabanına uyacak olan şala kadar düşünmüş.. ablalar abiler böyledir işte, yemez yedirir giymez giydirir :) ablayım ordan biliyorum :)

    YanıtlaSil
  25. Süperlerrr. Düşünmesi ve taşıması yeter :D Benim abiciğe kapak olsun :D

    YanıtlaSil
  26. aa süper en büyük kardeş abi abla hediyeyi bol alandır dermişim :) Güzel günlerde kullan cicim

    YanıtlaSil
  27. Güzel günlerde giy neşe ile yürü Seyhancım:))

    YanıtlaSil
  28. önce gözün aydın abinle kavuşmuşsun:)
    ve deee hediyelerin çok güzel
    ben o botları hayatta giymem hiç haz etmiyorum maalesef ug midir nedir
    ama gençlerde görüyorum bayaaa giyilen bişi kanımca:D
    senin ki en azından rengiyle ve tipiyle sıradan olmaktan çıkmış bence abinde çok sevkliymiş
    hele heleee o ev ayakkabıllarına bayıldımmm
    güle güle kullan bütün hediyelerini:)

    bi abiim bile yook :( ben gidimmm:(:(

    YanıtlaSil
  29. Sinirlenmez mi insan yaaa.Sabiha Gökçen nerdeee,Atatürk Havalimanı nerde.Neyse zor zahmet buluşmuşlar ya :) Cicilerine bayıldımmm,güle güle kullan canım.Ugg'umsularına da bayıldım :))) Çok şekersin.

    YanıtlaSil
  30. abide ki değişim pek bir olumlu olmuş güle güle kullan, aman nazr değmesin bu hallere :))

    YanıtlaSil
  31. benim abim yok nolcak şimdi.. :)

    YanıtlaSil
  32. güle güle kullan cicilerini ve gözün aydın.benimde kaynım gitti haftasonu ingiltereye orada yaşıyor.valiz açma faslıda ayrı bi zevk canııııııım:)

    YanıtlaSil
  33. Pinky, bende artık bu ihtimal üzerinde yoğunlaşıyorum:)

    J.Potter, :) öyle ama, saol kuşum.

    Zeynep, şımarmasın sonra :)

    Pembe fiyonk, benide şaşırttı :))

    İçimdeki yolculuk, ben biliyorum onların kıymetini fundacım.. onlarında farkında olduklarını görüyorum böylece :)

    Doorsteping, bugün geri yolladık ama olsunn.. tşkederim ;)

    Dominika, eminim insanın ablası olması da güzel bişidir.. hele böyle yemeyip yedirenlerdense ;)

    Flame, klasik evet ama gerçekten düşünmesi yeter :)

    Edacım, evet evet öyle de :) tşkler cnm bnm..

    YanıtlaSil
  34. Yıldız, ayy çok tşkederim ;)

    Meltem, haklısın aslında çirkinler ama rahatlar hep derim en azından modayken çirkin ama rahat şeyleri giyebilelim:)
    seninde abin yok belki ama akranın çok kuzenlerden, bende onlar çok yok:)

    Ebrulim, sende öylesin saol tatlım ;)

    Burcu, amin aminn!!

    Siu, :) bu saatten sonra bişi yapamayız ama ii tarafından bak :)nedri dersen inan bi çok madde gelir aklıma :))

    Serpil, ay valla öyle! :)

    YanıtlaSil
  35. sen öyle diyorsan öyledir :))

    YanıtlaSil
  36. s.a seyhancım güle güle kullan ben bile burda dumura uğramış bulunmaktayım ve fakat 4 abisi olan biri olarak diyorum ki abiler kız kardeşlerini severler.
    hele sen onların inci mercanısın:):)

    YanıtlaSil
  37. çokkk güzellll yaaaaaaaaaaaaaa:):):)çok mutlu oldum senin için....güle güle kullan cicilerini...

    YanıtlaSil
  38. Siu, güvenmene sevindim :)))

    GlbyzYlmz, umura uğradın demek :))
    kuşum öyle tabii sevilmiycek kişilermiyiz biz ;)

    Pofiş, çook saol tatlımm;)

    YanıtlaSil

söz sizin...