8 Aralık 2009 Salı

Funhouse

müzik - pink - funhouse | izlesene.com



Pink'in bu şarkısını ve klibini çok beğendim
sizde beğenin diye burayada ekledim :)
-----
Adının neden 'Pink' olduğunu biliyor musunuz peki ?


İlk çıktığında saçı pembeydi ya ben ondan sanıyordum. Sonradan saçı renkten renge halde hale girdi ya, neyse konumuz o değil.
'Reservoir Dogs' adlı filmde en sevdiği karakter Mr. Pink olmasından mütevellit bu ismi seçmiş kendine...
Hatta adam karşı çıkar; "neden ben pembe oluyorum" diye. Klasikler arasındadır bu sahne:))
Reservoir Dogs'da bnm favorimmise Mr.Blonde!
Bak aklıma geldi yine dvdsi vardı bende izliyim tekrar ;)

9 yorum :

  1. ahhhhh pinck'im benim konuk olmus sana..ben bu hatuna asikim,konserine gittim iyice hayran kaldim...bu album super,bir onceki daha da super...cok guzel albumler yapmis hep ama ben son ikisini cok seviyorum...bir de bundan sonraki videoyu izle,gelinlikli hallerde.sarkinin adi i don't believe you..cok acikli sozleri var..ben cok seviyorum kisaca yazdigi sarki sozlerini,acik yurekli konusmalarini,hayvan haklarini,kadin haklarini,gay haklarini savunmasini...benim icin son yillarin en iyi performanscisi ve sarkicisi kendisi...pink olunca konu ben boyle pek konusurum kusura bak serhan..sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Reservoir Dogs bir efsane ! Pink'in şarkıları, klipleri süper :) Oh iyi iyi hepsi bir arada :)

    YanıtlaSil
  3. Aa ben bilmiyordumm!! ayakta uyuyormuşum :)

    YanıtlaSil
  4. bende severim pink'i.. deliler gibi dinlemem ama tarzını tavrını severim.. kocam da eskiden aşık mıymış neymiş.. öhöööm neyse.. :))

    YanıtlaSil
  5. bir dönem şaçları siyah tonlarında aralarda mor renkleri vardı :)

    YanıtlaSil
  6. Ç. Sibelcim, isminin nerden geldiğini doğru bilyiorum di mi? tavsiye ettiğinide biliyorum çok güzel gerçekten. bak aklıma düştü hemen açalım;)

    Aicha, evet klipleri çok güzel ve farklı oluyor..

    Siu, bebeğim bende mağazaların indirim tarihini bilmiyorum:))

    Dominika, bi kelimen yeter istersen grup olarak nefret edelim:))

    Ceyda, o saç hangi rengi görmedi ki :)))

    YanıtlaSil
  7. tamam o zaman organize çalışırız böyle :)

    YanıtlaSil
  8. bu kadına bayılıyorum herşeyi süper ewet klipte parçada güzel..

    YanıtlaSil
  9. benimde sevdiğim bir şarkıcı pink hemen hemen her şarkısını dinlerim
    demişken dinlemediysen bir de bunu dinle istersen http://www.izlesene.com/video/pink-feat-nate-ruess-just-give-me-a-reason/6849013#

    YanıtlaSil

söz sizin...