1 Aralık 2009 Salı

Bir Kaç Film İzlemiştim de...

Film tavsiye etmek ciddi bir iştir.
Ben peşimden birini sinemaya sürüklemişsem, hiç rahat etmem. Sürekli 'İnşallah film beğenir' diye dua ederim. Sonra filmden benim bişi anlamadığım hatta hiç sevmediğim filmler olmuştur, yanımdaki sevse bile:)
Öyle gergin ve sorumluluk sahibiyim bu konuda:)

Doremifasollasido


Bir Güney Kore filmi ama ne güzeldi...
Filmi anlatmaya kalkışmayacağım zaten başta ki yazıyı bana güvenin diye yazdım :)
10/8






Happy Life
"Sen zaten hep Güney Kore filmlerini beğeniyorsun" demeyin ama! Mesela bunu beğenmedim o şarkı hala kulaklarımda:)) Herhalde orda sevilen bir şarkı. Çok kötüydü diyemem ama izleyinde demiyorum mesela:)
10/6





Yetenekli Bay Ripley


İşte bu film sadece oyuncu kadrosu için bile izlenir.
Daha evvel yarım bıraktığım filmi, şimdi tamamladım. Oyuncular göz kamaştırıyor. - Hele Philip Seymour Hoffman.. Her zaman ki gibi harikaydı..- Sonunu beğenmedim ama sanki 'Yetenekli Bay Ripley 2' çıkacakmış gibi bitmiş. Bence foyası meydana çıkmalıydı :) 10/7

Casanova


Öylesine izlemeye başladım ve bırakamadım. İyiki filmin başında başlamışım dedim. Sıkılmadan izletiyor film kendini. Heath Ledger'i görmek içimi sızlattı. Yaşlandığını görmeyi isterdim açıkçası. Kısa oyunculuk kariyerine birbirinden harika film sığdırdı aslında ve bence harika bir oyuncuydu. Toprağı bol olsun.
Filme gelince de sanki eğlenmek için çekilmiş gibiydi, ciddi bir filmdi gibime gelmedi. Kahve içerken 'hadi bir film çekelim ya' diyip kalkmış, film çekmişler gibiydi. Çok daha güzel olabilirdi oysaki. Yinede hiç sıkılmadan izledim.
--------
Gelelim edilen tavsiyelere uyduğum kısma :)
Kesinlikle, Belki

Blogda tavsiye edilmiş bir film görürsem ve içime sinerse, not alırım ve izlemeye çalışırım. Bu Aicha'nın tavsiyesiydi ve güzeldi. Maalesef dublajlı izledim. Film hakkında bilginiz olmadan izlerseniz daha çok seviyorsunuz o filmi o yüzden her zaman ki gibi konusuna değinmiycem ama sonu tam tahmin ettiğim gibiydi izleyenler ne demek istediğimi anlar:)

Hoşçakal Güzin


Bu filmin afişini bulmadığıma inanamıyorum. Meraklı Beti'nin tavsiyesi olmasa heralde hiç şans vermezdim. Başlarda gayet ağırdı, yani dayanabilirseniz sonuna kadar, aslında fena bir film olmadığını görürsünüz:) Başrolünü üstlenen İsmail Hacıoğlu anlatımıyla ilerliyordu film ve bence anlatıcı çok yapmacıktı.
Filmin kısa olması artı özelliklerinden biriydi :)
10/6.8

Elizabethtown


Ay bu filmi nasıl oldu da izledim yaa..
Tavsiye üzerineydi yine bloglarda gördüm ve izleyeyim dedim. Filmi 'New in Town' ile karıştırmışım. Kristen Dunst'ı görünce "Aa Renee oynamıyor muymuş bunda" dedim ve hatırladım. Bu arada aklıma gelmişken bir ara 'New in Town'i da izliyim unutmuşum:))
Velhasılı kelam, çok gereksiz bir filmdi. Çok sıkıldım. Gereksiz diyaloglar ve anlamsız espriler vardı.
Sen tut, Orlando Bloom'u ve Kristen Dunst'ı bu senaryoyla oynamaya ikna et... Olacak iş değil :)
10/5

29 yorum :

  1. canım dün dvd izleyelim dedik ailece
    ama sonuç: hayal kırıklığı
    http://www.sinemalar.com/film/5675/Aramizda-Casus-Var/

    bu kadar iyi oyuncu bir arada ama film felaket kötü
    tavsiye etmem tatlım
    senin tavsiyelerine uyacağım
    öptüm

    YanıtlaSil
  2. Meraba seyhan tavsiyen üzerine şişman sevgilimi izledim çoook beyendimmm netten izledimm ilk bölümünü takılmadan izleyebildim maşallah bile dedim ama 2 bölümün tam esas oğlan herşeyi oğrendi ne olucak şimdi derken takıldı kaldı çook merak ediyorumm konserde kızın babasını getirdi diğer kıs sonra oğlan kayıt odasında kısla yüzleştilerrr kıza herşeyi öğrendiğini söledi önemli değil sen konserine hazırlan dedi. kız : ağlayarakk çook iyi hazırlanıcam dedi orda takıldı rica etsem devamını getirirmisin hatırlıyomusun filmi umarımmmm

    YanıtlaSil
  3. Seyhancım senin için karar verdim bu japonların filminden bitane izlicem yani tabuları yıkıyorum senin için:))

    YanıtlaSil
  4. Mavianne, ah çok kötü bir film seçmişsiniz ama o kadar mükemmel kadrodan böyle anlamsız bi film çıkacağı kimin aklına gelirdi ki değil mi. hoş bnm için içinde george varsa film o kdrda kötü olmaz :) film daha çok coen kardeşlerin hayranlarına yönelik ki ben o kdrda hayranları sayılmam:)

    Hatice, bu linki dene sonlarına gelmişsin zaten şimdi kontrol ettim durmadan ilerliyo..

    Düşünenbalık, :)) yoksa sen hala izlemedin mi??? bi film izle saedce bi film :)

    tatlı cadım, işte duymak istediğim söz buydu:)
    bunlardan birini izleyerek başla;
    a millionaire's first love

    a moment to remember

    ay çok heyecanlıyım :))))

    YanıtlaSil
  5. Seyhan'cığım film izlemek büyük tut
    kum daha öncede bahsetmiştim.Olduk
    ça iddalıda sayılırım bu konuda japon filmlerini pek sevmiyorum.Ama
    deniycem:))Ama mutlaka Orlando Bloom ve Kırsten Dunst filmini izle
    mem lazım öpüyorum...

    YanıtlaSil
  6. Derya, hayır izlememelisin hiç gerek yok:) o yüzden yazdım ya ben izlemeyin diye.. yani elizabethtown ı :)

    yoksa kore filmlerini değil - japon filmi değil güney kore :)
    tatlı cadıya önerdiğim filmelrden birini izlemen diğer önerdiklerimi izlemene neden olacaktır :)
    evet o kdr eminim :)

    YanıtlaSil
  7. canım sen biraz mı film izledim dedin :) izlemediklerim var aralarında izlicem özellikle :)

    YanıtlaSil
  8. Ayh bende bilmem japon dedim işin içinden çıktım işte:))Tamam ilk fırsatta canım emi haber ederim sana:))Not alıyorum şimdi..

    YanıtlaSil
  9. Casanova'yı sinemada izlemiştim, beğenmiştim. Heath Ledger için pazar günü yine seyrettim. çok fazla bir konusu yok kıyafetler ve Heath Ledger süper. ben sırf o dönem ve kıyafetleri için birkaç film seyrettim bu ara, yazacağım bi ara :)

    Elizabethtown görüşlerine katılıyorum Seyhancım. Orlando Bloom ve Kristen Dunst senaryoyu okumadan kabul etti heralde filmi :)

    kore sinemasıyla iyice tanıştık sayende, ayrıca teşekkürler :D

    YanıtlaSil
  10. Fotograf Penceresinden, yazdıklarım arasında tavsiye etmediklerimde var ona göre :)

    Tatlı Cadım, merakla bekliyorumm :)

    Pinky, evet bende düşes i izledim sırf kıyafetler için, işte, ona ayrı bir başlık açıcam bu başlıkta geçiştirmek gibi olur..
    tavsiye ettiğim filmi izlediğin için ben tşkederim :) -mest olmuş smiley-

    YanıtlaSil
  11. casanova yı bayramda ben de izledim. film başladığında önce -sanırım sıkıcı dedim ama baktım esprili hoşuma gitti. tavsiye ediyorum:)

    YanıtlaSil
  12. Stuven, 3 hemfikir kişi. demekki izlenmeli :)

    YanıtlaSil
  13. seyhann izledimm filmin devamını iyiki anlatmamışsınn en can alıcı sahnelermişşş teşekkürlerr

    YanıtlaSil
  14. Syhancım gözlerimden yaş geldi resmen :) Senin gurur duyuyorum :)

    YanıtlaSil
  15. bugünlerde canım sıkılıyor.casanova tam bana göre o zaman,yormasın beni :) teşekkürler canımm.

    YanıtlaSil
  16. uff ben film izlemeyeli asir oldu:S

    YanıtlaSil
  17. Pembe Fiyonk, seducing mr perfect te olabilir,güney kore sinemasıyla da tanışmış olursun:)

    Hatice, ayy beğenmene çok sevindim senin için bir link Hırçın Sevgilim bundan da hoşlanacağını düşünüyorum aslında seducing mr perfect i izleyebileceğin bi link aradım ama bulamadım belki La Fea bize yardımcı olabilir :)

    La Fea, :) bi yandan diziler bi yandan filmelr beynimi sulandırmaya devam ediyorum biraz önce film izleme denemem ii şekilde sonuçlanmadı ama tekrar deniycem :)

    Nergiscem, var ya sen çok seversin gibime geliyor bu güney kore filmlerini. beni tanımıyorsun ki diyebilirsin ama hissediyorum:)
    bunlarda hoşunuza gidebilir kısmından birini seç ve izle pişman olmazsın:))

    YanıtlaSil
  18. Benim de tavsiyeyle izlediğim,ya da zorla izlettiğim filmler amacına ulaşmadı bi kaç kez :) Herkesin aaa süper dediği filmleri hiç beğenmedim.Ama çaktırmadım :))Bunları izliicem,söyliicem sana ;)

    YanıtlaSil
  19. Hemen yardımcı olayım. Buyurun arkadaşlar aşağıdaki linkten izleyin. Başka merak ettiğiniz izlemek isteğiniz bir uzakdoğu filmi olursa çekinmeyin söyleyin. Netin altını üstüne getiririm gerekirse ama bulurum (umarım yani :p)


    http://www.koresinemasi.com/my-sassy-girl-hircin-sevgilim

    YanıtlaSil
  20. La Fea, seducing mr perfect i ve turn left turn right linkleri istiyorum o zmn ben senden;)

    Ebruli, tavsiye ettiğim güney kore filmlerinden biriyle başla mesela :D ama mutlka yorum yaz sonra ;)

    YanıtlaSil
  21. birkaç film mi? maşallah sana canım ne güzel dolu dolu film günleri yapmışsın.
    oskar ödüllerini vermek için seneye seni mutlaka almalılar.
    bu arada tanıtım için tşkler.bende birkaç tanesini hemen izlemek istiyorum.dikkatimi çekti

    YanıtlaSil
  22. oscar zamanı her zmn en sevdiğim dönem olmuştur; vizyondan birbirinden güzel film gecer kim alack tahminleri yürütülür.
    bir de o filmleri izlemek için para alan insanlar var, ne güzel meslek :)

    YanıtlaSil
  23. hoşçakal güzin sanırım 2-3 günde bir turkmax da yayınlanıyor. daha oturup bir kez baştan sona izlemedim. bunalım bir film gibi görünüyor bana ve kaçıyorum filmden..
    bir daha ki sefere izlesem mi :))

    YanıtlaSil
  24. yapacak daha ii bir işin yoksa izle. hem kısa sürüyo çok vaktini lamaz :)

    YanıtlaSil
  25. syhn izlemediysen "boş ev" filmini tavsiye ederim
    not : çok sakin bir film ama düşündürücü :)

    YanıtlaSil
  26. tavsiyeni dinleyeceğimden emin olabilirsin ;)

    YanıtlaSil
  27. bende kore fılmı tavsıyesı arıyordum ıyı denk geldı :)
    ılk fılmı ızlemelıyım..tesekkurler..

    YanıtlaSil
  28. Kesinlikle belki'yi izliyorum şu anda :)

    YanıtlaSil

söz sizin...