30 Aralık 2009 Çarşamba

Ebruli Mimler

2 mim de (çakma)sarı şekerim EBRUli'den ;)

2010 beklentim;
Sağlık sihhat huzur mutluluk falan filan ama
asıl isteğim
kimseyi kaybetmemek...

2. mim zorlıycağa benziyor beni, hadi bismillah!

Sizi en çok üzecek olay:
sevdiğim birini kaybetmek..

Nerede yaşamak isterdiniz?
İlle de İstanbul!

Yaşayabileceğiniz en mutlu an:
Şu an! çünkü bi sn sonrasının teminatı yok!

En sevdiğiniz erkek karakter:
Mr.Darcy...

Tarihteki favori kahramanlarınız:
Fatih Sultan Mehmed

Gerçek hayattaki favori kahramanınız:
Babam

En sevdiğiniz ressam:
Mona Lisa dan mütevellit Da Vinci :)

En sevdiğiniz müzisyen:
Chopin demek daha havalı olsa da... Yaa.. Yalın demek istiyorum kendime engel olabilemiyorum :)

Bir erkekte en çok beğendiğiniz özellik:
Ben erkeğin zeki, çevik, esprili ve tamir işlerinden anlayanını severim:)

Bir kadında en çok beğendiğiniz özellik:
Edep!

En sevdiğiniz erdem:
Sakin kalabilmek...

Yapmaktan en mutlu olduğunuz iş:
İş oldu mu hiç bi iş yapmaktan hoşlanmam.

Kimin yerinde olmak isterdiniz?
Habire değişmekle beraber aklıma ilk gelen isim Julia Roberts oldu. George Clooneyle arkadaş olmalarının etkisi büyük :)

Arkadaşlarınızda hangi özelliklerin olmasını isterdiniz?
Hepsi okuyor blogu keşke şöyle olsalar diyemem ya..
:))

Kendinizde gördüğünüz en temel eksiklik?
Eksiklik mi?
Bende mi?
Yapma ricaederimm :)))
Sadece daha çalışkan, daha sakin, daha az uyuyan, daha yardımsever olabilmeliydim :))

Hayatınızın en büyük şanssızlığı?
Talihim yok.. Bahtımm karaaa..
O işler pek öyle olmuyor, en büyük talihsizliğim dediğiniz şey aslında hakkınızda en hayırlısı olabiliyor, o yüzden bunu nitelendirmek bana düşmez..

En sevdiğiniz renk:
Siyah!

En sevdiğiniz çiçek:
Zambak

En sevdiğiniz kuş:
Karabatak

En sevdiğiniz yazar:
Can Dündar, İclal Aydın, J.K.Rowling, Irvin D.Yalom

Tarihte en sevmediğiniz karakter:
Adolf Hitler diyesim gelmiyor valla :))

En sevdiğiniz şair:
Yılmaz Erdoğan şiirlerini onun ağzından dinlemeyi çok severim sayılır mı?

En çok isteyeceğiniz özellik:
Uçmak heralde :s

Nasıl ölmek isterdiniz?
Ani ve acılı bi ölüm olmasında..

Hayattaki sloganınız?
Şu olup biten varya ,
Boşver ona,
Taş yağsın isterse uzun sürmez,
Ne geçmişi düşün,
Ne gelecekten kork!
(ömer hayyam)

Şu anki ruh haliniz?
Her zamanki gibi; neler yapacağımı planlıyorum burdan kalktıktan sonra..
Kısaca yorgun, kırgın ve yaşlanmış...


Nerdeyse mimi paslamayı unutuyordum..
Daha önce mim göndermediğim ve bu yazıya denk gelen tüm arkadaşlara daha evvel yanıtlamadılarsa iki mimi birden gönderiyorum :)

10 yorum :

  1. hahahhahayyy :))) çakma sarı şeker hı :)) tatlım benim yaa :))Ömmer Hayyam'ı çokkk severim..yorgun, kırgın ve yaşlanmış olma ama..Güneşe bak,gözün gönlün açılsın..Onu görmek bile bi lutuf hadi canlan ;)

    YanıtlaSil
  2. uçmak mı yükseklikten kormuyorsun herhalde kuzum :)

    YanıtlaSil
  3. Ebrulim, kızmadın di mi öyle demiştin "ya çakma makma sarışınım ya" diye.. ondan öyle dedim :)

    Fotograf Penceresinden, uçabildikten sonra yüksekliğin ne önemi var :)

    Pembe Fiyonk, sana da mutlu seneler hayatım ;)

    Nergiscem, hmmm.. B)

    YanıtlaSil
  4. Bulutsuz gökyüzü senin olsun demiştim; ümitlerin solmasın, tükenmesin diye. Yeni yılda hiç ümitsiz kalmaman ve hayallerine kavuşman dileğiyle..Mutlu Yıllar...

    YanıtlaSil
  5. Kızarmıyım hiç ben sanaaaa :) Çakmayım tabi;) Öpütm Syhn'cım mutlu yıllar,güzel,sağlıklı nice senelereeee :)

    YanıtlaSil
  6. Seyhancım ailen ve tüm sevdiklerinle sağlıklı,huzurlu,süprizleri bol,tüm dileklerinin kabul olduğu Mutlu Yıllar diliyorum.

    YanıtlaSil
  7. Yeni yılınız mutlu sevgi dolu olsun..

    YanıtlaSil
  8. Derya, cnmm çok tşkler.. sana ve sevdiklerine de ii yıllar..

    Ebrulim, saol hayatımmmm.. sana da mutlu seneler kuşumm ;)

    Ceyda'nın Bahçesi, Teşekkürederim esmer güzeli;) bilmukabele tatlım ;)

    Onuncu Köyün Adamı, çok tşkediyorumm.. sizinde öyle olması temennisiyle..

    YanıtlaSil

söz sizin...