4 Aralık 2009 Cuma

The Duchess


İtiraf ediyorum bu filmi sırf kıyafetler için izledim.
aslında tekrar tekrar izlemeliyim çünkü elbiseleri incelerken çoğu kez filmden uzaklaştım :)
Favorim lacivert ve şu çocuklarına kavuşurken giydiği gri elbise..
Ayy bu moda geri dönse...
Ah o şapkalar!!!
Elinde tuttuğu kürke ayrıca bayıldım...
Sanırım ben o döneme aitim :)
Bu da çok güzeldi;
Bulduğum her görseli buraya koymaya kalkarsaaamm... :)
Ama kendime saklıyorum tabii. Bir fırsatını bulur giyerim belkim :)
Filme gelince ben beğendim. Tabii ki bir "Aşk ve Gurur" değildi. Gerçek hayat hikayelerinden öyle aşklar çıkmaz zaten :)
Maalesef dublajlı izledim, harika ingiliz aksanına boğulmak varken..
Yinede özellikle bayanlara tavsiye ederim;)

Profil resmimle konuyu bağlıyalım; tıpkı ben :)) ;

25 yorum :

  1. Harika kostümlerin olduğu bir filmdi ama dublajlı izlemek kabus gibidir herhalde :)) Orjinal seslendirmeyle bulamazsan haber ver :))

    YanıtlaSil
  2. daha 2.ci resmi gördüğüm an aynı sen dedim:) sonra sayfayı aşağıya bir çektim sen de aynısını demişsin:))

    YanıtlaSil
  3. Seyhancım elbiseler gerçekten çok şık kadroya bakılırsa filmde kalite
    lidir diye düşünüyorum öpüyorum...

    YanıtlaSil
  4. sırf o kıyafetlerden giyebilmek için o zamanlarda yaşamayı isterdim..bayıldım..

    YanıtlaSil
  5. Yazdım kenara düşeş izlenecek;)

    YanıtlaSil
  6. demek o sen değildin ...ama güzel resim

    YanıtlaSil
  7. kıyafetler için bence de izlenir :)

    YanıtlaSil
  8. Burcu, :( ben dublajlı izledim :(

    Stuven, gerçekten mi :)) mest oldum!

    Deryacım, bayanlar için vakit kaybı oalcağnı sanmıyorum filmin :=)

    Nilgün, al benden de o kdr!!

    Yıldız, :) umarım sende bnm kdr beğenirsin;)

    Essra, büyü bozuldu :) yok ya nerdeee :))

    Fotograf Penceresi, kesinlikle!

    YanıtlaSil
  9. dönem kostümlerini ben de çok seviyorum..
    o dönemlerde yaşasaydık ne havalı olurduk beee :))

    YanıtlaSil
  10. valla ben de böyle bi zamanlardan geliyorum galiba :) böyle giyinip salıniim istiyorum.Toz almiim,iş yapmiim,saltanat süriim.Çok şey mi istiyorum ki ;)

    YanıtlaSil
  11. Seyhoş şu ilk resimdeki kıyafetin gelinlik hali var fatih de. Hergün ona bakıyorum bende :) hadi sen evlende alalım onu sana ;)

    YanıtlaSil
  12. Bu tip filmlerde genellikle konular birbirine çok benziyor. Konusu hitap etmesede görselliği muhteşem! Ben de izlerken çok keyif almıştım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Dominika, he ya.. euheuhe :)))

    Ebruli, yemin ediyorum dün kitap okurken bende prenses olmak istiyorum diyordum her işimi başkları görsün bende sadece baol düzenliyim at bineyim :)
    hayır hiçte çok eşy istemiyorsun :)

    Seda, evlenmeye ne hacet bacım ben alıyım dolanırım onunla. lacivert kıyafeti senin düğününde giyeceğim:) ona göre :))))

    Duru Butik, film hakkında yazdığın yazıdan baya ilginç bilgiler edinmiştim bende..

    YanıtlaSil
  14. bence de cok güzel kıyafetler syhncım ::) melesa benim nişan kıyafetım bunların biraz daha modernleşmiş haliydi.. insan kendini çook mutlu hissediyor pofur pofur giysilerin içinde :)

    YanıtlaSil
  15. yanlış zamanda doğmuşuz Seyhancım :) biz en iyisi victorian fashion sevenler olarak bu kıyafetlerden diktirip birbirimize beş çayına gidip gelelim. olmayacak böyle sadece hayal etmeyle :))

    YanıtlaSil
  16. Ben filmin yarısını hala izleyemedim ya öoralim çok bozuk :( Ama izlediğim kısımda bayıldım o kıyafetler neydi ya ! Süperler. Zaten bu kadına da bayılıyorum erkek olsam aradığım kız tipi buna benzerdi :)

    YanıtlaSil
  17. Elbiseler gerçekten harika.
    Ama onları giymek falanda çok zor bir filmde görmüştüm içlerine neler giyiyorlar, uzunda sürüyor giyinmek.
    Ama gerçekten çok şık.

    YanıtlaSil
  18. A. Gizem,bende kesinlikle ilhamımı bunlardan alıcam tabii modernlerşmiş haliyle yoksa özellikle düşesinkiler çok abartılı...

    Pinky, :))) ingiliz porselenlerinde sütlü çayımızı yudumlayalım, korseler sayesinde dimdik oturarak..

    Aicha, çok şanslı bi kız bencede daha yaşı ne başı ne böyle birbirinden güzel filmde birbirinden ünlü isimlerle çalışmış..

    Taze Nane, evet öyle zaten filmlerde hep yardımcıları oluyor, giyinirken çıkarırken :)

    YanıtlaSil
  19. Zaman makinasına ihtiyacımız olucak öyleyse :))

    YanıtlaSil
  20. Merak ettim canısı filmi,bu arada gerçekten son görsel aynı profil resmin.Bu arada bi arkadaşım sordu profil resmin senmisin canım ? Öptüm şeker...

    YanıtlaSil
  21. Ebrulim, bence biraz daha sabredersek bu moda da geri gelebilir :) Bilgecim, son görsel aynı profil resmim çünkü aynı resim :)onu profil resmi olarak kullanıyorum ben :)

    YanıtlaSil
  22. kıyafetler çok hoş ve romantik :)

    YanıtlaSil
  23. 19 yy diyorum hep aşığım aşık ve senin profil görselin olduğunu da biliyordum :) Film ise süperdi

    YanıtlaSil
  24. Üstünden epey zaman geçmiş, ama blogumda Elizabeth Louise Vigee Le Brun'un portresi üstüne yazdığım yazı, tam da bu Düşes filminin konu edindiği dönemi, veya o dönemin sona erişini anlatıyor. Kayıt düşmek istedim.
    http://kurksever.blogspot.com/2010/03/elizabeth-le-brun-ve-200-yl-oteden.html

    YanıtlaSil
  25. Annemle izledim geçen bu filmi. Elbiseler güzelmiş deyip durdu. :)
    Bense sanki o senmişsin gibi izliyordum filmi :)

    YanıtlaSil

söz sizin...