11 Aralık 2009 Cuma

Benim İçin Önemli Olan 5 Yer ...

Genç Bir Anne olan arkadaşımda:) gördüm bu mimi ve çok sevdim ama öyle heryerde karşıma da çıkmadı bir daha..
Bu mim unutulsun gitsin istemem o yüzden ;
Benim için önemli olan 5 yer:

1- Zeynep Kamil
Hayatımın en güzel yılları orda geçti.. Lise dönemi...
Üstelik şimdide terzim orda :))

2- Çengelköy
Lise son da takıldığımız yer...
(ya da lise sondan beri ((: )

3- Pierre Lotti- Eyüp
Eyüp Sultan ziyareti sonrası pierre lotti de çay keyfi, manzara muhteşem, yanımdaki şahane...

4- Hava Alanları
Ayrılık demek olduğu kadar kavuşmakta aynı zamanda benim için. O nedenle hem sevdiğim hem nefrettiğim yerler katagorisine girer, ama şimdi iyi tarafından bakıyorum:)

5- Weinheim
Dieses ort ist für mich sehr wichtig, weil ich dort geboren habe ;)

Stuven

Ebruli
Tatlı cadı
Kızsal şeyler
Fotograf penceresi
Dominika
Ve yanıtlamak isteyen herkeşler...
Mimlendiniz ;)

Ps: Bu post resimlerle süslense pek bir anlamlı olurdu :(

16 yorum :

  1. Ort yazarken O büyük olcak:) Meinheim değilmiydi o ya, ben öyle biliyodum

    YanıtlaSil
  2. çengelköye ben de baylırım.böle denize nazır çay içmek,şahanee!

    YanıtlaSil
  3. hii mimlenmişim:)
    bu mime hiç bi yerde rastlamadım güzelmiş.
    teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. aaa Weinheim'da doğmuşsun doğru mu anlamışım??? ah, bi kere almanyaya gittim, verliebt in Köln ondan sonra da, ama almancayı öğrenemedim hala :(

    YanıtlaSil
  5. Fototgraf Penceresinden, sen fotografla süsle diye :)

    Nesrin, peki öğretmenim :)) mannheim ayrı benimki küçük bir kasaba :)

    Zeynepin Sesi, sanırım çınaraltından bahsediyorsun ;)

    Stuven, bende sevdim, tıkanmasın diye yanıtladım :)

    Defne, evet doğru anlamışsın.. orhan pamuğun kar kitabında sanırım bi karakter bünyesinin almanca öğrenmeye karşı çıktığından bahsetmişti bende sıkışında bu mazerete sığınıyorum olmayınca olmuyor ;)

    YanıtlaSil
  6. Ah bak İstanbula gelme şeylerim depreştii .Hele o Pierre Loti denen tepe,nası bi yerdir ööle ağızlardan düşmüyo :((

    YanıtlaSil
  7. Gençliğimde bir gün haydi deyip arkadaşları zorla çıkarmıştım İstanbulu gezmeye.. Çengelköye gitmiştik, orda boğaz köprüsünün arkasına düşen güneşin batışını, o grub,u unutamıyorum, çok güzeldi.

    YanıtlaSil
  8. Aaaa ben de seni mimledimmmm :) Sen ne zaman mimledinnn haberim yokkk :) Hadi mimleşelim :)Teşekkür ederim canımm.

    YanıtlaSil
  9. aaaa.. mimlenmişimmm..
    süper çok sevindim :))
    ilk mim !!
    hemen yazıyorum ve bende yolluyorum bir yerlere :))
    muccxxx..

    YanıtlaSil
  10. ben de seni mimledim. müsait olduğunda cevaplarsın:)

    YanıtlaSil
  11. pierre lotti yaa süper mekan:)

    YanıtlaSil
  12. YASAL UYARI : Bir sonraki posta yorum yapılamıyo.... :)

    YanıtlaSil
  13. iyimisin? bir üstteki yazı için diyorum? :(

    YanıtlaSil
  14. Yapıyorum heemen canım:))Bu arada ikizinmi var senin canım:{anlamadım bişi?

    YanıtlaSil
  15. Bilgecim, gelince görmen gereken yerlerden.. ama kocanla çıkacaksın oraya.. aşıklar tepesi derler çünkü ;)

    onuncu köyün adamı, yaa böyledir işte çengelköy unutturmaz kendi :)

    Ebrulim, kalp kalbe karşıdır ya hani ondan olsaa gerek :)

    dominika, ilk mim mi çok sevindim yanıtlamışsın hemde saol ;)

    Stuven, saol, gördüm, cvpladım ;)

    Kokosh, di mi yaa..

    Kısaca FD, yoruma kapalı :(

    Siu, daha iyiyim cnm saol ilgin için

    Tatlı cadım, ikizim yok maalesef - hep olsun isterdim bak yaramı deştin:)

    YanıtlaSil

söz sizin...