14 Aralık 2009 Pazartesi

Balmain Ceket Üzerine...





















Geçen gün kuzenim bu ceketler hakkında "adam öldü ceketi meşhur oldu" gibi bir yorum yaptı..
Adamdan kastı Micheal Jackson!
Dehşet içinde ona bakakaldım: "sen gerçekten daha çok küçüksün!!"
Boyu 1.70 olduğu için küçük olduğunu anlamam için böyle bişi söylemesi gerekiyordu yani :))

OXXO da gezerken arkadaşım o tarz bir ceketi gösterdi
- Seyhan bak tam senlik!
Aklı sıra dalga geçiyor :))
- Aa güzelmiş gerçekten
- Yalınla beraber giyersiniz artık
Demezz mi :))
Aklıma geldikçe gülüyorum...


Bahsi geçemişken bir resmini koymadan edemezdim :)

11 yorum :

  1. Yakışana da yakışıyo hani .Ben çok sevmiyorum bu ceketleri ama,gün gelir severim belli mi olur :) Ugglara da sinir oluyodum şimdi almayı düşünüyorum,ama evde giyicem kışlık ev ayakkabısı niyetine :)

    YanıtlaSil
  2. :))
    yalınla beraber giyme fikri komikmiş :))

    YanıtlaSil
  3. ben seviyorum bu ceketleri şekerim...jean versiyonunu çok beğendim ayrıca :)

    YanıtlaSil
  4. harika!almam gerek bitane :)

    YanıtlaSil
  5. MJ kıyafetleri ile bile moda oldu,hatırla Syhnım beyaz çorap modası bile oldu makosenlerle:))Öldükten sonra bile modaya etkisi var..

    YanıtlaSil
  6. peki o diyaloğu yaptığın arkadaşın kimdi acaba???

    YanıtlaSil
  7. Ebruli, öyle gerçekten.. ugg ise ev için birebir.. hele bnm gibi donuyorsa ayakların :)

    Dominika, beraber giyersek komik olmaz ama :)) hatırlatırım o zmn :)

    Nilgün, hrka tarzında da yapmışlar onlar da güzel olmuşş

    Zilandilan, yakışııır ;)

    Zeynepin sesi, hayır niye dalga geçiyorsun ki :))

    Yıldız, ahh toprağı bol olsun çok hüzünlendiriyor beni ..

    Gencim güzelim annem, o kendini biliyor ve bilmiş :)

    YanıtlaSil
  8. Ahahah alemsin ya demek öyle dedi Yalın konusunda da haklı valla ay birde Kenan var marjik abi :)

    YanıtlaSil
  9. aaa ben cok severim bunlarii. arkadasin pek begenmiyo galiba =)

    YanıtlaSil
  10. Edacım, benziyorlarda di mi kenanlan yalın :)

    Sena, beğenmiyo aam heran giyebilir :P başta benimla dalga geçip sonra sevmişliği çoktur :)

    YanıtlaSil

söz sizin...