26 Ekim 2009 Pazartesi

Çengelköyde Kahve





Beykozdan dönerken Çengelköyde bir ara verdik.
Ne zamandır aklımda, bi kahvesini içmek istiyorum ama...
Daha önce burayı görmemiş arkadaşlarla..
Bu gün yazımlarım şiir tadında ;)

Kahveleri içtiğimiz yer bir butik cafe,
Bu kadarcık bir alan sadece:



Ehl-i keyfin keyfini kim tazeler?
Taze elden, taze pişmiş, taze kahve tazeler...



Ağzınız mı sulandı :)
İlk yediğim çikolata lokumlu, ikincisi antepfıstıklı, üçüncüsü karamelli.
Favorim ikincisi ;



Bunlar benim zevkim ama her zevke uygun bir çikolata mutlaka bulunur.
Bulunmaz mı diyorsunuz, sizi diğer ürünlerle baş başa bırakıyım o zmn:





Fotografları blogumda yayımlıycam dediğimde mekan sahibi bu kadar abartacağımı düşünmemişti herhalde :)
Bir sonraki gidişimde dermiş ki "yok sana kahve mahve" :))





Çikolata&Kahve
çengelköy cd. dere sk. 1/A
(216) 422 25 33

Ama derseniz ki:
"Ben tikiyim,
mekanım Starbuckstır benim"
Önerimi dikkate almayın derim.

Notlar:
Havanın kararması, şarjın bitmesiyle ortaya kalitesi düşük fotograflar çıktı. Kusura bakmayın. Mekana ve size layık değil ama elden gelen bu.
Küçük bir mekan, adı üstünde butik cafe.
Diğer müşterilerle de sohbet halinde oluyorsunuz,
çıkarken herkese ii dilekler sunuyorsunuz:)
Çikolataların çoğu ev yapımı!!!
Duvarda 'chocolat' filminden kareler asılı.

33 yorum :

  1. Ahhhh nasıl özledim canım İstanbul'
    umu:))Harika kareler canım sağol kahve ve çikolata süper ikilim öptüm...

    YanıtlaSil
  2. ayyy cooook guselmis!!! taksimdeki jadore cafe 'yi andırıyo!!orasıda kendi cikolatasını uretiyo ve fransadaymıs gibi hissediyosun :D
    bu arada fal bakmasını bilen kim :D

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir yere benziyor ama nasıl gidilir. Sen nasıl gittin onu da yazsaydın tam süper olurdu.

    YanıtlaSil
  4. Offff..Nasıl da canım çekti,olmaz ki böyle de yapılmaz ki..O çikolataların öyle sere serpe resimleri konmaz ki, ve o kahvenin..Öldüm bittim..Ağzım nasıl sulanmaz ki..

    YanıtlaSil
  5. Çok şirin bir yermiş ama keşke o güzeller güzeli çikolataların resmini koymasan, bak canım çekti gidip yiyeyim de sivilce çıksın yine :)

    YanıtlaSil
  6. Valla nefis bir yere benziyor!Tam benlik!Ama şu an diyetteyim gidemem:(

    YanıtlaSil
  7. İstanbula şu sıralar bu kadar uzakken bu gerçekten haksızlık ya:)Yiyecek, içecek ve mekanlarını tanıtırken diyorum biraz daha az özverili olurmusun:)?Mekan sahipleri bu kadar uğraşmıyor yaaa!!!!!!

    YanıtlaSil
  8. Aman ne güzel bi sunum ne güzel de bi mekan...Taze kahve der ki; yeni bi yer öğrendim bugün Seyhandan ! Nasıl kafiyeli oldumu benimki de :D

    YanıtlaSil
  9. harika!
    orada kalasim var.
    fotograflar ne güzel büyük büyük.
    nasil yaptin??
    öptüm:)

    YanıtlaSil
  10. Deryacım, beğenmene sevindim ;)

    Miss Potter, bilen yok adettendir kapanır o fincan:)senin dediğin acfeyi merak ettim bende. bi kaşifde oraya mı yapsam :)

    Joey Potter, yeterki vesit olsun yollar bana vız gelir:) üsküdardan otobüsler minibüsler vızır vızır.
    kadıköyden 15F otobüsüyle gidilebilir.
    karşıdan bile çok rahat ulaşımı çünküü, emirgana falan vapur var. iskeleside buraya çok yakın ;)

    Reyhane, off çok kötüyüm ben ya!!! bi dahakine senin içinde yiycem :))

    Aicha, biliyorum biliyorum gaddarımm. ama çikolataya karşı koyamayın diye bütün bunlar :)

    Anne ve Kızlar, kızları al git cnm ya! diyet molası :P

    Hayat, ay ne doğru söyledin! yıllardır faliyete geçmemiş bi sitesi var bu mekanın, bu gittiğimde onuda sordum.
    geldiğinde ziyaret edersin işte fena mı :)

    Bilgecim, kahve ve çikolata aşkına, döktürüyoruz bu blogta :))

    Nergiscem, ay çok mu büyük olmuş diye düşünüyordum ama bunu yeni öğrendim ya tadını çıkarıyorum.

    işte buda linki stil direktörünün anlatımından yola çıkarak yaptım. bu arada,
    yine aynı postta yazıyor gerçi flickr a üye oldum.
    dikkat etmen gereken tek şey büyük resmi blog temanın destekliyor olması. kolay gelsin cnm ;)

    YanıtlaSil
  11. Enfes gözüküyor herşey..

    YanıtlaSil
  12. ama bu yapılmaz yæ æ...
    dayanamıyorum kahve ve çikolataya. hani bir erkek beni bi kahve bi çikolatayla tavlar o derece:)
    afiyet olsun...

    YanıtlaSil
  13. bitirdin beni...vallahi kahve yapmaya kalkıyorum şimdi :) ama çikolata yok ki offf :(((

    YanıtlaSil
  14. olmadı ama seyhancım yaw hamile hamile canımı çektirdin,çikolata hastasıyım bende tabi kahvesiz asla:===)benim yerimede içseydin:)

    YanıtlaSil
  15. inanmıyorum burası tam bana göre! o çikolataları ve kahveyi ben alabilirmiyimmm? :( şu an cidden iştahım kabardı kahvekolik olarak :)

    YanıtlaSil
  16. ne diyeyimmmm... tamb enlik bir yermis... guzel bir kahve ve cikolata tadi.. yemesen dahi bile cikolata kokusunda kahve icmenin keyfi bambaskaa.... slmlar medinem

    YanıtlaSil
  17. afiyet bal şeker olsun tatlım ben içmiş kadar oldum ne yalan söyliim resimler çok güzel içim açıldı uğramak lazım..sağol paylaşımın için:))

    YanıtlaSil
  18. canım ben de starbucks'a gidiyorum, hemde bayağ sık gidiyorum:) ama tiki değilim, tiki neyse:)
    kahve olsun da nerde olsa içerim canım ben!

    YanıtlaSil
  19. Siu, enfes de ondan, denemelisin ;)

    Stuven, şiişt!! tiyo veriyorsun :))

    Çatı Katı, ama Allah'tan kahven var değil mi :)

    Meraklı Beti, işte sen ne desen haklısın... ama o aş erme ilk aylarda olmuyor muydu :)

    Zilandilan, kahvekoliksen düşünebiliyorum seni :) ben bu resimlerle kendime de eziyet ediyorum aslında.

    Tasarım Mekanı, gitmeden ne güzel tarif etmişsin kahve kokusuna karışan çikolata kokusu... ohh miss..

    Reyhan, uğramak lazım tabi, not al, gidersen buraya da not bırak ;)

    Zeynep, bende gidiyorum starbucksa cnm hatta beyaz çikolatalı moccanın tadı roda bir başka.
    ama ille de starbucks demiyoruz yani di mi :)

    YanıtlaSil
  20. puhahah tikiyime geberdim deli kız seni var mı türk kahvesi gibi ya

    YanıtlaSil
  21. Ok,canım bir dahakine benim için de ye..Bu vesile ile kilolar da sana gelmiş olur..Heheheh.

    YanıtlaSil
  22. Kahve çikolata bi yana..Eğer benim gibi kendinizi geçmişe ait hissediyorsanız ( ne kadar geçmişmi? hiç farketmez ..) bence tam sizlik ..Atmosfer tam amaçlandığı gibi olmuş,ilk önce küçük olması dezavantaj gibi görünsede kendinizi sıcacık bi sohbetin içinde buluveriyorsunuz kısacası ben çok beğendim ..ilk gidişimdi ama sanki artık sık sık soluğu orda alıcam .. Hemde sen olmasan bile :P Saol Seyhan :)

    YanıtlaSil
  23. Ayyy bayıldım pek şeker, çikolatalardan çok yoldan çıkarıcı duruyor. İstanbul'a gidebilirsem burayı da görmek isterim, bakalım inşallah. Bilgi için teşekkürler şeker:)

    YanıtlaSil
  24. Çengelköyden güneşin batışına bayılırımm hele birde kahveylee.:)

    YanıtlaSil
  25. Mekanda çikolatalarda enfes görünüyor! İstanbul'da olmak vardı şimdi.
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  26. Önerini dikkate alıyorumm :) Ağzım sulandı evet,resimler harika.süper bi yermiş ya.Yaızyorum kenara,gidilmek üzere:) teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
  27. Edacım, di mi ya var mı üstüne ;)

    Reyhane, vay uyanık!! :))

    Şebnem, nasıl ben sensiz gidiyorsam sende bensiz gidebilirsin tabii :P bişi değil biliyorsun ödeştik :)

    Smyrnote, :) cidden baştan çıkarıcı:)) beğeneceğini gidersen mutlaka görüş bildir bana;)

    Onuncu Köyün Adamı, ordan izleyemezsin belki ama izledikten sonra bi kahvesini içebilirsin;)

    Duru Butik, sende yolu düşünce uğracak olanlardansın anladım ben :)

    Ebruli, gidince kulaklarımı çınlat ;)

    YanıtlaSil
  28. Ben de beğeneceğime eminim, gidebilirsem tabiki de seninle görüşlerimi paylaşırım;)

    YanıtlaSil
  29. Hiç görmediğim halde mekan bir yere benziyor dedim kendi kendime.Chocolat filmini çok sevmiştim:))


    Çok güzel bir mekan çikolatalar ayrı güzel afiyet bal şeker olsun..

    İmza.O fildişi,hindistan cevizli çikolatada gözü kalan insan

    YanıtlaSil
  30. nasıl guzel bı yer tek kelıme ıle bayıldım o cıkolataların hepsıne ve hındıstan cevızlı olan toplara bıttım resmen boyle gusel bı yerı paylastıgın ıcın saol en kısa zamanda gıdılmek ıstenen yerlere kaydettım bıle :)

    YanıtlaSil
  31. kahve kokusu taaa buraya kadar geldi..:):( gözünü sevdiğimin İstanbul'u, ahhhh ahh.. Ahhh çikolatalar, AHHHH!!:):) :(

    YanıtlaSil
  32. Smyrnote, bekliyorum cnm;)

    Yıldız, varya bende bakıp bakıp hayıflanıyorum neden onu denemedim diye :)

    Yaprakela, mutlaka git, ve beni an ;)

    Rumeysa, :)) güzel İstanbul'un güzel mekanları di mi?

    YanıtlaSil
  33. aa çok severim ve ben çikolata kahveye giderim regl dönemi öncesi minicik bi yerde kendini kaybedersin:)
    kendimden bir parça buldum bende:)

    YanıtlaSil

söz sizin...