20 Ağustos 2009 Perşembe

Frozen Yogurt



Bu postu yarına bırakmak istemedim :)
Ramazan dolayısıyla olur olmaz şeyleri canımız çekicek zaten bir tanesine de ben sebebiyet vermiyim dedim.
O yüzden yarın görüpte canı çekenlerin dikkatine; benim suçum yok:)

Üzgünüm ama ,ismini hatırlıyamadığım bir blogta görüp denemeye karar vermiştim. Öyle biri birşeyi överse bende merak ederim iyi ki de övmüşler ya benim çok hoşuma gitti.
Capitolde görmüştüm ama kısmet cevahirde yemekmiş.
Tamamen yağsız, prebiyotik maddeler içeren "yoort"u biz mevyeli denedik, ama bi dahakine daha az sağlıksız bir şekilde; şekerlemelerle karıştırıp yiycemmm!

2 yorum :

  1. Bu meyveleri de artık herşeyle görüyoruz. Fondüyü ilk duyduğum zaman garibime gitmişti, ama çikolatayı çok sevdiğim için midir bilemiyorum tadını çok beğenmiştim. :) Ramazan bittikten sonra bunu da deniycem. Bakalım dediğin kadar var mı???

    YanıtlaSil
  2. tabii fondünin yerini tutmaz ama denemekte yarar var.
    umarım beğenirsin;)

    YanıtlaSil

söz sizin...