25 Ağustos 2009 Salı

Dantel Kemer

Yazın daha başlarında pembe bir elbise dikmiştim.



Şimdiye kadar sadece bir kere giydim. Hep bir kemeri olmalı diye düşünüyordum. Zaten Üstümde gören bir arkadaşım "Bu kadar mı? Kemeri, kurdelesi, fiyonku nerde?" demişti:) - ne diyim bilen biliyor beni:)-
O zamandan beri kemer yapmak istiyordum ama üşengeçlikten bu zamana kadar sarktı.
Ve işte kemerim;



Çok sevdim ya... yaz bitmeden elbiseyi nerde giysem diye düşünüyorum, kemeri yüzünden:)

Arkadan ve önden görünüşü;



Ve elbise... Bu kez sadece askıda değil;



Not: Kemer Laçin'in obi kemerinden yola çıkarak yapılmıştır.

10 yorum :

  1. elbise de kemer de çok şirin olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Valla süper bebek ellerine sağlık elbiseyle de cuk oturmuş bre!

    YanıtlaSil
  3. tşkler hnmlarr!!
    beğenmenize sevindim
    :))

    YanıtlaSil
  4. cnm laçinin nasıl yaptığına da göz gezidrdim ama ıhh cıkk, ben yapamam:)
    helal olsun..
    çok güzel olmuş, çok yakışmış..

    YanıtlaSil
  5. Bu tarz becerilerin olduğunu bilmiyordum. Elbise diktin demek maşallah diyorum.

    YanıtlaSil
  6. zeynep :)) saol cnm. ama çok kolay yapabilirsin!

    miss potter ;) şekerim becerilerim var ama çok tembelim çooook!
    :))

    YanıtlaSil
  7. elbisede kemer de süper olmuş.tebrikler.

    YanıtlaSil
  8. bu iltifatı senden duymak başka oluyormuş:)
    teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  9. çok şirin bi elbise bahar gibi,ellerine sağlık seyhan'cım..yeni modellerini bekliyoruz..;)

    YanıtlaSil
  10. nur tşk ederim:)
    plan aşamasında çok elbise var daha :)

    YanıtlaSil

söz sizin...